فوری/اختصاصی آکام نیوز/ انهدام تیم تشکیلات مخفی مسلح گروهک تروریستی کومله در کردستان توسط نیروهای امنیتی

آکام نیوز/اختصاصی: بر اساس اطلاعات واصله از دستگاه امنیتی کشورمان، مطلع شدیم طی روزهای گذشته، دو هسته فعال تشکیلات مخفی مسلح گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله زحمتکشان کردستان در استان کردستان، توسط نیروهای امنیتی منهدم شده است.

به گزارش آکام نیوز، طبق اطلاعات بدست آمده از دستگاه امنیتی، ۵ نفر از افراد اصلی این هسته تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله دستگیر و روانه بازداشتگاه شده اند.

از این افراد تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری و تجهیزات دیگر نظامی کشف و ضبط شده است.

مسعود.الف و سامان الف، لیدرهای اصلی این هسته مخفی کومله بودند که طی سالهای اخیر، فعالیت های گسترده ای به نفع گروهک جنایتکار کومله انجام می دادند.

لیدرها دارای زیرمجموعه هایی نیز بودند که از این زیرمجموعه ها تا این لحظه ۵ نفر دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند و تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری سایر مرتبطین و فعالین آغاز شده است.

این افراد توسط کادرهای گروهک تروریستی کومله و با اطلاع مستقیم نوید مهرآور عضو کمیته رهبری کومله زحمتکشان و با هدایت ریبوار دارسیران، هیمن روشن و شاخوان، اقدام به فعالیت های تروریستی و مسلحانه می کردند.

طبق اعترافات اولیه، لیدرها به این مسئله اذعان داشته اند که با کادرهای نام برده شده در ارتباط مستقیم بوده و از این افراد در اقلیم کردستان عراق دستور می گرفتند و به آنها وعده هایی نیز داده شده بود.

پایگاه خبری آکام نیوز به جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می کند با توجه به عدم متنبه شدن کومله و دیگر گروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی و همچنین نقض فاحش توافقنامه امنیتی از سوی این گروه ها، مراتب را در قالب اعتراض رسمی به همراه مستندات در اختیار دولت مرکزی عراق و حکومت اقلیم کردستان قرار دهند و برای خلع سلاح و برچیده شدن کامل مقرات اصلی این گروهک ها به آنها اولتیماتوم غیر قابل تمدید داده شود و در صورت بی توجهی به این مسئله، جمهوری اسلامی ایران حمله نهایی را برای انحلال و نابودی این جنایتکاران مستقر در خاک اقلیم کردستان عراق انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا