افشاگری آکام نیوز و افشای دروغ بزرگ گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان/ وقتی یک نوجوان زنده را شهید راه کومله معرفی می کنند+ فیلم اختصاصی آکام نیوز از آژوان کیانی!

آکام نیوز/اختصاصی: طی روزهای گذشته، گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان، در سایت، پیچ و شبکه های اجتماعی این گروهک، در بیانیه ای دروغین مدعی شده اند یک نوجوان مریوانی به نام آژوان کیانی عضو تشکیلات مخفی این گروهک در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده است!

به گزارش آکام نیوز، استارت این خبر دروغ را پیچ موسوم به مبارزان سرخ کومله به سرکردگی ریبوار دارسیران زد و روز بعد نیز کومله زحمتکشان کردستان در بیانیه ای رسمی، از به اصطلاح شهادت این نوجوان خبر داد و مرگ او را به اعضای کومله و خانواده آژوان کیانی هم تسلیت گفت؛

اما در پیگیری و بررسی های بعمل آمده توسط پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز مشخص شد که این خبر عجیب از اساس دروغ محض بوده و این نوجوان نه تنها درگیری با نیروهای امنیتی نداشته بلکه زنده بوده و هم اکنون در حال زندگی معمولی خود است.!

اما این به اصطلاح آژوان کیانی کیست؟

نام واقعی نامبرده، ابوالفضل محبوب فلاح گراکوئی فرزند عباس ۲۱ ساله پدر اهل شمال و ابوالفضل و مادرش اهل و ساکن کرج هستند.

ابوالفضل در ویدویی که بصورت اختصاصی برای آکام نیوز ارسال کرده است از این خبر عجیب اظهار شگفتی کرده و اعلام کرد این گروهک تروریستی، از عکس من سو استفاده کرده و به نام و با تصاویر من در حال سو استفاده از احساسات و عواطف مردم هستند.

و این بار هم شاهد رسوایی بزرگ گروهک تروریستی کومله شدیم، اما این اولین و آخرین موردی نیست که این گروهک در خبرهای کذب و دروغ به خورد مردم می دهند، در روزهای آینده جزییات بیشتری از این رسوایی را منتشر خواهیم کرد.

ویدویی از اظهارات این نوجوان را ملاحظه می فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا