فوری/کومله زحمتکشان برای جمع کردن آبروریزی بزرگ دست به جعل شناسنامه هم زد+در شناسنامه جعلی آژوان ۴ماهه ست+گروهک کومله تاریخ قمری تولد آژوان کیانی را سال ۱۴۴۵ جعل کرد+ سند!

آکام نیوز: طی روزهای گذشته پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز با انتشار ویدیوی اظهارات جوانی به نام ابوالفضل محبوب فلاح گراکویی اهل کرج، اعلام کرد که بر خلاف دروغ بزرگ گروهک کومله، شخصی به نام آژوان کیانی وجود خارجی ندارد و فردی که از او بعنوان آژوان کیانی نام برده شده که گویا در درگیری مسلحانه در مریوان کشته شده و عضو کومله بوده، همین ابوالفضلی است که ویدیوی او را منتشر کردیم.

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله که در یک شوک بزرگ فرو رفته بود پس از چند روز فکر کردن به این نتیجه رسیدند که یک شناسنامه فتوشاپ کرده و مشخصات آژوان کیانی که اصولا وجود ندارد را در شناسنامه ثبت کرده و وانمود کنند که ما راست گفتیم و این هم عکس شناسنامه شهید ما!

اما هر بیننده مبتدی هم با مقداری آگاهی در زمینه فتوشاپ متوجه می شود که این شناسنامه ساختگی بوده و حاصل چند روز زحمت ناشیانه گروهک تروریستی کومله بوده و هدف آن باز هم فریب افکار عمومی و اعضای کومله است.

پشت پرده این اتاق فکر پوشالی و کودکانه ریبوار دارسیران عنصر اخراجی کومله مهتدی است که به تازگی به کومله رضا کعبی ملحق شده است. فردی بدنام در زمینه اخلاقیات و ارتباطات نامتعارف با دختران و زنان پیشمرگ که همه اعضای کومله به خوبی او را می شناسند.

تصویر شناسنامه جعلی که ساعاتی پیش کومله زحمتکشان از طریق پیچ ریبوار دارسیران منتشر کرده را ملاحظه می کنید.

در قسمت مربوط به کد ملی به راحتی دیده می شود که شماره ملی مخدوش شده است.

فونت حروف و اعداد نیز کاملا مشخص است که تغییر کرده و از همه مهم تر اینکه این شناسنامه جعلی، لوگوی امنیتی یا همان لیبلی که روی عکس و مشخصات هر شناسنامه ای درج می شود را نیز ندارد!

کیفیت عکس هم که کاملا مشخص است و اگر به شناسنامه های اصلی خود نگاه کنید متوجه تفاوت های بسیار زیاد آنها با شناسنامه دستکاری شده کومله زحمتکشان کردستان خواهید شد.

البته کومله زحمتکشان فراموش کرده اند که سال قمری تولد را درست جعل کنند! سال ۱۴۴۵؟!!!

با این حساب الان باید آژوان کیانی ۴ ماهه باشد!

منتظر افشاگری آکام نیوز بزودی در همین ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا