دستپاچه شدن ریبوار دارسیران پیشمرگ نظامی گروهک تروریستی کومله پس از افشاگری آکام نیوز در خصوص انتشار خبر کذب کشته شدن آژوان کیانی!

آکام نیوز: روز گذشته پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، ویدیویی اختصاصی از یک جوان کرجی به نام ابوالفضل محبوب  فلاح گراکوئی که کومله او را آژوان کیانی معرفی کرده بود منتشر کرد.

به گزارش آکام نیوز، در این ویدیو، ابوالفضل گراکوئی اعلام کرد که گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان در رسانه های خود از تصاویر او در پیچ اینستاگرامش استفاده کرده و مدعی شده اند که گویا من تشکیلات مخفی کومله بوده، اهل مریوان هستم و در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده ام!

متاسفانه این خبر دروغ به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد و ساعاتی بعد خبر مرگم را در رادیو فردا، هانا، هنگاو،صدای آمریکا، آواتودی،کردپا،ایران وایر، سایت رسمی کومله زحمتکشان کردستان و… دیده و متعجب شدم.

این جوان کرجی اعلام کرد که او حتی کرد هم نیست و اهل و ساکن کرج است و کومله از تصاویر او به نفع خود استفاده کرده و او را شهید راه کومله و مبارزان سرخ کومله معرفی کرده است!!

با انتشار این خبر در آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان در بهت و حیرت فرو رفت که چگونه آکام نیوز متوجه این دروغ بزرگ از سوی کومله شده است.

از سویی دیگر عامل اصلی انتشار این خبر کذب یکی از نیروهای کومله زحمتکشان ریبوار دارسیران در پیچ اینستاگرام آکام نیوز حضور پیدا کرد و بشدت دچار دستپاچگی و ترس و استرس شد و با الفاظ رکیک و غیراخلاقی تلاش کرد تا این خبر را به حاشیه ببرد.

طبق اطلاعاتی که از داخل کومله زحمتکشان بدستمان رسیده ریبوار دارسیران برای توجیه این رسوایی بزرگ، قصد دارد تا بزودی در بیانیه ای اعلام کند که این جوان را نمی شناسد!

آکام نیوز حتی ساعاتی پس از انتشار این ویدیو، تصاویری نیز از بیانیه ریبوار دارسیران منتشر کرد که در آن دیده می شود، ابوالفضل محبوب فلاح گراکوئی، (آژوان کیانی تقلبی)،با یک تی شرت دیده می شود و در ویدویی که این جوان برای آکام نیوز ارسال کرده بود همان تی شرت بر تن وی بود و این سند نیز برای آن منتشر شد تا راه های انکار گروهک تروریستی کومله بطور کامل بسته شود اما این گروهک وقیح تر از آنی است که تصور می شود چرا که خبرهای رسیده به ما نشان از آن دارد که این گروهک برای جمع کردن این رسوایی قصد دارد وانمود کند که تی شرتی که بر تن ابوالفضل در این ویدیو دیده می شود با فتوشاپ بر تن او پوشانده شده است!

از همین جا اعلام می کنیم هر فردی که در زمینه فتوشاپ تخصصی دارد اگر با سند غیرقابل انکار اثبات کند که فتوشاپی در ویدیوی توضیحات ابوالفضل انجام شده به وی پاداش نقدی اختصاص خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا