انتشار تصویر اختصاصی آکام نیوز از شناسنامه و کارت ملی ابوالفضل محبوب فلاح گراکویی(آژوان کیانی)

آکام نیوز/اختصاصی: پس از آنکه آکام نیوز اعلام کرد شخصی به نام آژوان کیانی اهل مریوان وجود خارجی ندارد و اصلا درگیری در محلی که کومله زحمتکشان کردستان مدعی شده اتفاق نیفتاده گروهک کومله همچنان با انتشار تصاویر و عکس هایی مدعی شد این شخص نامش آژوان کیانی است اهل مریوان و عضو مسلح کومله بوده که در درگیری کشته شده است.

به گزارش آکام نیوز، برای اثبات این دروغ بزرگ کومله، شخصی که از او بعنوان آژوان کیانی نام برده شده بود ویدیویی اختصاصی برای آکام نیوز ارسال کرد و در آن توضیح داد که کومله تصاویر او را از پیج شخصی او برداشته و از تصاویر او به نام دیگری سو استفاده کرده و خبر مرگ من را منتشر کرده اند!

پس از انتشار این ویدیو، کومله زحمتکشان چند روزی سکوت کرد تا اینکه همانطوریکه انتظار می رفت برای جمع کردن این آبروریزی بزرگ، ساعاتی پیش دست به یک خودزنی زده و اقدام به فتوشاپ شناسنامه هم کردند تا آبروی ریخته شده را جمع کنند اما این جعل بحدی ناشیانه بود که هر فردی کوچکترین آگاهی از فتوشاپ داشته باشد به جعلی بودن آن پی می برد.

به همین علت آکام نیوز دو عکس از کارت ملی و شناسنامه اصلی و واقعی شخصی که ادعای کشته شدن او را داشتند منتشر می کند.

کد ملی و شماره شناسنامه اصلی قابل استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور است.

همچنین دعوت می کنیم از افکار عمومی، شناسنامه ای که کومله منتشر کرده را نیز استعلام نمایند تا حقیقت روشن شود.

به رضا کعبی نیز توصیه می کنیم فریب افرادی همچون ریبوار دارسیران پرادعای توخالی را نخورد و بهتر است با یک عذرخواهی ساده از مردم و رسانه های خارج از کشور، موضوع را فیصله دهند.

در صورت صلاحدید، فیلمی از همین جوان در کنار مادر وی نیز منتشر خواهد شد تا دیگر کومله زحمتکشان دست از دروغ گویی بردارد.

تصویر شناسنامه جعلی ساخته شده توسط کومله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا