وقتی تیم ترور کومله خود را جزء معترضین جا می زند!+سند و تصویر

آکام نیوز:یک ضرب المثل قدیمی می گوید آب که سربالا می رود قورباغه هفت تیرکش می شود. این حکایت این روزهای کومله در به سوگ نشستن برای از دست دادن یکی از تروریست هایش هست که آنها آن را معترض تجمعات اخیر در سنندج خوانده اند.

پشت سر آن ها هم طی دیکته ای که معلم می خواند و شاگردان می نویسند تمامی شبکه های ماهواره ای و رسانه های خودفروش به دستور اربابان و حقوق بگیران دایه دلسوز تر از مادر شده اند .

بله. این روزها این شبکه ها سراغ سارو قهرمانی را زیاد می گیرند. اما هیچ کس نمی پرسد سرنوشت یک کُرد دیگر به نام ابراهیم محمدی اهل سنندج چه شد. کسی که سارو قهرمانی از ۹ سال پیش قصد ترور او به دستور کومله را داشت و به همین خاطر سارو محاکمه و به ۵ سال حبس محکوم شد و پس از آن با عفو جمهوری اسلامی پس از ۲ سال آزاد و مجدداً به تشکیلات مخفی کومله پیوست. اما ابراهیم محمدی که سارو قصد کشتن آن را داشت چه شد؟

تیم بعدی کومله با هماهنگی دمکرات او را در جلوی درب منزلش و در جلوی چشم خانواده اش به شهادت رساندند. آری رفقای سارو در حالی که سارو در زندان بود، کار ناتمام او را تمام کردند و خانواده ای را داغدار کردند .

اما الان چه اتفاقی افتاده؟ هیچ! فقط جای شاکی و متهم کمی با هنر رسانه ای گوش به زنگان آمریکا، عوض شده است. سارو قهرمانی که به صورت مسلح برای ادامه پروژه کشته سازی وارد کشور می شود و سعی در تیراندازی به کُردهای بیگناه را دارد تا بلکه در آمار های رسانه هایشان، سنندج نیز کشته ای داشته باشد، به هوشیاری نیروهای مسلح و امنیتی در یک تیراندازی دو طرفه با نیروهای نظامی و امنیتی ایران کشته می شود و توسط کومله و شبکه های وابسته، به عنوان کشته اعتراضات خوانده می شود !

خدار را شکر دم خروس اغتشاشات این بار بیش از پیش بیرون زد و تقریباٌ آقای ترامپ روزانه برای آنها پیام دلداری می فرستاد و نوکران دمکرات و کومله ایشان نیز رسماً اعتراف به پروژه کشته سازی و ورود به کشور کردند و باور مردم نیز بیش از این ظرفیت دروغ پردازی آنها را ندارد تا با هر طبل توخالیشان به بیرون بریزند. این نوشته را نیز نوشتیم برای شادی روح شهید بی گناه کُرد ابراهیم محمدی و تصلای دل خانواده اش .

شهید ابراهیم محمدی از پیشمرگان کرد مسلمان بود و حدود ۲۲ سال پیش بازنشسته شده بود که هفتم  اسفند ماه ۱۳۹۱ در داخل زمین زراعی (خانه باغی منزلش) توسط مزدوران کومله و با هماهنگی دمکرات به شهادت رسید. روح او و سه شهید هفته گذشته در پیرانشهر غریق رحمت و شادمانی باد .

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews                   آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا