سارو قهرمانی عضو گروهک تروریستی کومله را بیشتر بشناسید!+تصاویر

آکام نیوز:محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:خبر مرگ این فرد در نا آرامی ها واقعیت ندارد چون در ناآرامی های اخیر شهر سنندج با کمک و همکاری خوب مردم به هیچ فردی آسیبی نرسید.

وی افزود:این فرد از عناصر وابسته به گروهک های تروریستی بود که در سال ۹۱ قصد ترور یکی از هموطنان را در شهر سنندج داشت ولی با هوشیاری دستگاه امنیتی دستگیر و از سوی دستگاه قضایی به۵ سال حبس محکوم شد.

زارعی تاکید کرد:نامبرده پس از تحمیل ۲ سال حبس مشمول رافت اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد ولی پس از آزادی مجددا با گروه های معاند تروریستی همکاری خود را از سر گرفت و توسط این گروه ها برای انجام اعمال مجرمانه مسلح شد.

به گفته وی، این فرد علاوه بر این موارد،دارای سوابق متعدد از جمله تهدید و ارعاب شهروندان و حمل سلاح غیر مجاز بوده است.

فرماندار سنندج یادآور شد:

این فرد روز چهارم دی ماه در یکی از پارکینگ های شهر سنندج اقدام به تهدید مسلحانه یکی از شهروندان می کند و دقایقی بعد از محل متواری می شود که در این ارتباط فرد تهدید شده از او نزد پلیس شکایت کرده و مستندات آن نیز موجود است.

زارعی اضافه کرد:

این فرد وقتی به همراه یکی از مرتبطین خود تحت تعقیب ماموران قرار داشت بدون توجه به فرمان ایست ماموران از محل گریخته و سپس به سمت ماموران تیراندازی کردند که در درگیری کشته شدند. فرماندار سنندج گفت: برخی از مرتبطین با این فرد نیز دستگیر شده و برخی دیگر نیز تحت تعقیب قرار دارند.

اظهارات پدر سارو قهرمانی در خصوص وضعیت فرزندش  https://www.aparat.com/v/7WlO1

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews                   آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا