گفتگوی جنجالی مصطفی هجری سرکرده دمکرات با سایت آوینه اقلیم کردستان عراق

آکام نیوز:در گفتگویی که مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی موسوم به حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) با روزنامه آوینه انجام داده است،برای بار دیگر جناح حدک را مورد حمله قرار داد و اتهاماتی را به آن ها نسبت داده است.

آکام نیوز:در گفتگویی که مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی موسوم به حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) با روزنامه آوینه انجام داده است،برای بار دیگر جناح حدک را مورد حمله قرار داد و اتهاماتی را به آن ها نسبت داده است.

در این گفتگو ابتدا هجری اعتراضات اخیر در شهرهای ایران را دستاورد “راسان” حدکا می داند و اعتقاد دارد که این اعتراضات به دستور حزب دمکرات صورت گرفته است! و در آینده با فرستادن تیم هایشان به سروآباد و اشنویه همچنان این مبارزات را ادامه بدهند.

هجری در این گفتگو به هیچ وجه نامی از جناح مقابل نمی برد و آن ها را “دوستان قدیمی” خطاب می کند و آن ها را مقصر اصلی در انشعاب حزب می داند که این مسئله ثابت می کند با وجود گذشت چندین سال از جلسات و نشست های مشترک دو طرفه،هنوز با همان نظر و دیدگاه اولیه به آن ها می نگرند و این یعنی هیچ پیشرفتی در روابط دو طرفه وجود نداشته است.

هجری در ادامه گفتگوی خود،تنها کار و فعالیتی را که جناح حدک در راستای تغییرات در حزبشان انجام داده باشند را به تلاش خالد عزیزی برای نزدیک شدن به ایران و گفتگو با ایران اشاره می کند (البته با کنایه).در بخشی دیگر از این گفتگو مصطفی هجری ادعا دارد که هیئت های دو طرف به توافق رسیده اند که در صورت اتحاد دو جناح همچنان ایشان دبیرکل باشد و عنوان حزب دمکرات هم “حدکا” باشد.

در خصوص به تعویق افتادن کنگره حدکا،هجری این مسئله را به “راسان” ربط می دهد و می گوید که به علت فعالیت های متداوم پیشمرگ هایمان نتوانسته ایم کنگره تشکیل بدهیم. شایان ذکر است که پس از این گفتگوی جنجالی،جناح حدک نیز رسما در یک بیانیه جواب مصطفی هجری را داده اند و ادعاهای ایشان به نسبت توافق بر سر مسئله دبیرکلی هجری و عنوان حزب را رد کرده اند و گفته اند که هیچ توافقی صورت نگرفته است.

گفتگوی اخیر هجری با سایت و روزنامه آوینه،تنش های جدی و فراوانی میان اعضای دو جناح و خصوصا در فضای مجازی درست کرده است.

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا