مشاور «اتحادیه میهنی اقلیم کردستان»:مردم قدر آیت‌الله خامنه‌ای این نعمت بزرگ را بدانند

آکام نیوز:«ماموستا نیازی هورامانی» با اشاره به شخصیت مقام معظم رهبری می‌گوید:آیت‌الله خامنه‌ای با عقلانیت و تدبیر خاص خود، ایران را رهبری کرده است و این وعده نصرت الهی است که پس از مشکلات و گرفتاری‌‌ها، درهای خیر به روی مسلمانان گشوده خواهد شد.

آکام نیوز:«ماموستا نیازی هورامانی» با اشاره به شخصیت مقام معظم رهبری می‌گوید:آیت‌الله خامنه‌ای با عقلانیت و تدبیر خاص خود، ایران را رهبری کرده است و این وعده نصرت الهی است که پس از مشکلات و گرفتاری‌‌ها، درهای خیر به روی مسلمانان گشوده خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل آکام نیوز «ماموستا نیازی هورامانی» از شخصیت‌های دینی اقلیم کردستان عراق و مشاور امور دینی «اتحادیه میهنی کردستان» با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران گفت:

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که باید به آن افتخار کنیم زیرا عزت و سربلندی مسلمانان را بار دیگر بازگردانده است. انقلاب اسلامی ایران به ما ثابت کرد در هر زمان که مسلمانان احساس کنند که حقوق آنان تضییع می‌شود می‌توانند قدم در راهی بنهند که ملت ایران در سال ۱۳۵۷ انقلاب عظیم و تاریخی را با آن پایه‌گذاری کرد.

وی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان اهم مشکلات جهان اسلام گفت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که فلسطینی‌ها در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی، تنها ایران را در کنار خود می‌بینند و تنها کشوری است که در این چهار دهه علیه اشغالگری صهیونیست‌ها ایستاده است. در هر جای از جهان که فردی مسلمان تحت ظلم واقع می شود جمهوری اسلامی ایران از وی دفاع کرده است.

این شخصیت کُرد عراقی تأکید کرد: دشمنان مدام در حال برنامه‌ریزی و تضعیف جهان اسلام هستند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تداوم تحکیم و توسعه آن در منطقه و جهان، سد محکمی در برابر توطئه‌گری و نیت‌های پلید دشمنان اسلام ایجاد شده و نقش مهمی را در خنثی‌سازی آنها ایفا کرده است.

ماموستا نیازی هورامانی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) عزت دوباره را به مسلمین بازگرداند و جمهوری اسلامی ایران به عنوان نتیجه و محصول انقلاب اسلامی هم اکنون به حامی و پشتیبان واقعی مسلمانان در جای جای جهان تبدیل شده است.

مشاور دینی اتحادیه میهنی کردستان عراق در بخش دیگری از این گفتگو، تحریم‌های ظالمانه جبهه کفر را علیه ایران اسلامی یادآوری کرد و گفت: سفرهای زیادی به ایران داشته‌ام و از نزدیک اخبار و گزارشهای مرتبط با این کشور را پیگیری می‌کنم. کشوری در جهان وجود ندارد که خالی از مشکلات باشد و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست اما معتقدم که مشکلاتی که در ایران وجود دارد به نسبت دیگر کشورها در حد پائینی است. آنچه که مهم است این است که جمهوری اسلامی ایران علی رغم دشمنی غرب به رهبری آمریکا و اعمال شدیدترین تحریم‌ها، در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فناوری به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است و اکنون در سایه این پیشرفت‌ها است که ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نقش غیرقابل انکاری در معادلات و تحولات آن دارد.

وی تأکید کرد: معتقدم که فشارهایی که از سوی آمریکا و دیگر کشورها بر جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است اگر کشور دیگری را هدف قرار می داد اکنون آثاری از دولت و سیستم سیاسی آن کشور وجود نداشت اما جمهوری اسلامی از این تهدیدات، فرصت‌های پیشرفت و توسعه خود را فراهم کرده است که این حائز اهمیت است.

ماموستا نیازی هورامانی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد مقام معظم رهبری در اداره کشور با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های بیشمار استکبار جهانی گفت: آیت‌الله خامنه‌ای با عقلانیت و تدبیر خاص خود، ایران را رهبری کرده است و این وعده نصرت الهی است که پس از مشکلات و گرفتاری‌‌ها، درهای خیر به روی مسلمانان گشوده خواهد شد و این رهبری ایران است که می‌تواند از دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف حراست کند.

شخصیت دینی کردستان عراق موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران را در برابر تحولات منطقه‌ای به ویژه در سوریه یادآوری کرد و گفت: اظهارات رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی سوریه موجب شد ترکیه وزیر امور خارجه خود را به تهران بفرستد و این نشان از تأثیر و جایگاه منطقه‌ای ایران و حکمت رهبر و مسئولان ارشد آن دارد و نعمت وجود رهبری همچون آیت‌الله خامنه‌ای در ایران موجب شده است که این کشور مسیرهای توسعه‌ای خود را با شتاب بیشتری ادامه دهد.

وی در پیامی به ملت ایران تصریح کرد:

امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران دستاورد مهمی است که هزینه‌های زیادی اعم از انسانی و مادی را در پی داشته است و ایرانیان لازم است قدردان این نعمت بزرگ باشند. ما در اقلیم کردستان عراق هنوز هم با مشکل تأمین خدمات اولیه از قبیل آب، برق و سوخت مواجه هستیم اما مناطق مرزی نزدیک به خود را در ایران می‌بینیم که از امکانات و خدمات زیادی برخوردار هستند و پیام ما به عنوان یک مسلمان این است که مردم ایران از این انقلاب و دستاوردهای آن حراست کنند.

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا