پیشمرگ منتقد گروهک تروریستی کومله کمونیست،به ضرب گلوله کشته شد؟!

آکام نیوز:”نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه”/اختصاصی:یکی از رابطین وبسایت کومله منتقد۱ در اردوگاه گروهک تروریستی کومله(زرگویزله)واقع در شمال عراق،در گزارشی که ارسال کرده،از مرگ مشکوک یکی دیگر از پیشمرگان گروهک کومله کمونیستی خبر داد.

آکام نیوز:"نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه"/اختصاصی:یکی از رابطین وبسایت کومله منتقد۱ در اردوگاه گروهک تروریستی کومله(زرگویزله)واقع در شمال عراق،در گزارشی که ارسال کرده،از مرگ مشکوک یکی دیگر از پیشمرگان گروهک کومله کمونیستی خبر داد.

این چندمین مورد اعلام خبر خودکشی به گفته سران گروهک تروریستی کومله(یکی از پیشمرگان فداکار کومله!!!)در ماهها و سالهای اخیر،است.

خبری تکراری با یک مضمون یکنواخت در اطلاعیه های گروهک تروریستی کومله که همگی آنها یک متن کار شده با این تفاوت که فقط جای نام کشته شدگان تغییر می کند!!

پس از مرگ مشکوک دهها پیشمرگ گروهک تروریستی کومله به فاصله تنها ۲ سال،از یکدیگر،این بار خبر رسید که فرزاد شریف پور از پیشمرگان قدیمی و منتقد سرسخت سرکرده کومله،به ضرب گلوله کشته شده است.!

دبیرخانه گروهک تروریستی کومله کمونیستی،مطابق معمول و به روال همیشگی خود،در دو سه سطر کوتاه تنها به اعلام مرگ پیشمرگ خود بسنده کرده و ضمن خودکشی اعلام کردن آن،تلاش می کند تا مسیر تحقیقات نیروهای آسایش سلیمانیه را منحرف کرده و اذهان را به سمت خودکشی قلمداد کردن جلب کند و با انگ بیماری روحی زدن به فرد کشته شده،او را نیز به فهرست پیشمرگان خودکشی ،اضافه کند!!

شیوه ای غیراخلاقی،غیرانسانی که تنها از کومله دیده می شود.

پیشمرگان دوست فرزاد شریف پور،وقتی شامگاه سه شنبه ۲۴ بهمن ماه،صدای تیراندازی در اتاق شخصی نامبرده را می شنود به سرعت راهی اتاقش می شوند که با جسد آغشته به خون فرزاد روبرو می شوند!!

گروهک تروریستی کومله در حالی مرگ فرزاد را خودکشی اعلام کرده که دوستان فرزاد،صدای چند تیر را شنیده بودند!

این در حالی است که اگر فرزاد خودکشی کرده بود، قادر به شلیک یک گلوله به مغز خود می بود نه شلیک چند گلوله پشت سرهم و به قسمت های مختلف بدنش!!

همچنین به گفته ارسال کننده این گزارش به اینجانب(نادر کیانی)،فرزاد فردی شوخ طبع،بشاش و سرزنده بود و حتی از قصد خود برای رفتن به اروپا در بهار سالجاری خبر داده بود.

پس بحث خودکشی در مورد فرزاد بطور کامل منتفی است.

خانواده و بستگان فرزاد از طریق حکومت اقلیم کردستان عراق قصد به جریان انداختن پرونده قتل فرزاد را دارند.

امید است حکومت اقلیم کردستان به دلیل تکرار مرگ های این چنینی و مشکوک در این گروهک،هیئتی را برای بررسی موضوع بصورت سرزده به اردوگاه کومله در زرگویزله اعزام نمایند و با دوستان فرزاد نیز حتما صحبت کنند و به سادگی از این موضوع نگذرند چرا که عدم رسیدگی به موارد این چنینی همچون گذشته باعث می شود کومله اقدامات مشابه دیگر را باز هم تکرار کند.

هنوز پیشمرگان گروهک کومله و افکار عمومی فراموش نکرده اند،مرگ های مشکوک و پی در پی پیشمرگان منتقد کومله را که این گروهک همگی را خودکشی اعلام کرده است و اجازه تحقیقات به نیروهای اقلیم کردستان را نداده است؛

مریم صادقی،مشهور به یلدا، نرمین جوانمردی،شایان آژند و دهها مورد دیگر…

"نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای"

www.komaleemontaghed1.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا