سایت رسمی گروهک تروریستی کومله با افتخار در تیتر اول سایتش،از ترور یکی از شهروندان سقزی خبر داد!

آکام نیوز/اختصاصی:هفته گذشته سایت آسوی روژهه لات منتسب به گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله(شاخه عبدالله مهتدی)بدون هیچ نگرانی از واکنش مردم کردستان و افکار عمومی نسبت به قتل شهروندان کرد ایرانی،از ترور ناجوانمردانه شهروند سقزی محمد حاجی خبر داد!

آکام نیوز/اختصاصی:هفته گذشته،سایت آسوی روژهه لات منتسب به گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله(شاخه عبدالله مهتدی)بدون هیچ نگرانی از واکنش مردم کردستان و افکار عمومی نسبت به قتل شهروندان کرد ایرانی،از ترور ناجوانمردانه شهروند سقزی محمد حاجی خبر داد!

به گزارش آکام نیوز،گروهک تروریستی کومله جرم این شهروند سقزی را مخالفت با گروهکهای تروریست و ضد انقلاب کردی از قبیل کومله و دمکرات دانسته و به همین جرم،اعلام داشت که گروه خودخوانده تشکیلات مخفی این گروه بنام پرچم سرخ به دستور سرکرده کومله عبدالله مهتدی،این شهروند بی دفاع و بیگناه سقزی را به قتل رسانده است!!!

تنها جرم محمد حاجی و دیگر شهروندانی که در ماهها و سالهای اخیر از سوی کومله به قتل رسیده اند،تنها و تنها مخالفت با گروهکهای تروریست کردی بوده!!!

این در حالی است که تروریستهای کومله در پذیرش پیشمرگی خود به عناصر تازه وارد گروه اعلام می کنند که ما بعنوان کومله به هر شهروند کردستان ایران این حق را قائلیم که هر دیدگاهی داشته باشد آزادانه آن را ابراز نماید و مخالف قتل و کشتن افراد به جرم ابراز عقیده هستیم!!

جالب است که این شعار توخالی را در اساسنامه خود نیز قید کرده اند اما همانطوریکه در اخبار قبلی نیز به اطلاع خوانندگان آکام نیوز رسانده بودیم،دهها شهروند کرد ایرانی به همین اتهام،شبانه و از پشت به آنها حمله شده و ناجوانمردانه آنها را به قتل رسانده اند.

این مهر تروریستی بر پیشانی این گروهک زده شده و هیچوقت پاک نمی شود.

متاسفانه با اینکه بارها و بارها مسئولین اقلیم کردستان عراق به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران قول مساعد داده بودند که اجازه نمی دهند این گروهکها در خاک کشورمان اقدامات تروریستی انجام دهند اما بازهم شاهد تکرار این قتل های بی هدف از سوی تروریستهای کومله هستیم.

تروریستهای کومله و دمکرات باید بدانند صبر جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده و طبق هشدار قبلی مقامات نظامی کشورمان،این گروهکها در خاک اقلیم کردستان هدف قرار خواهند گرفت و انتقام خون شهروندان کرد ایرانی از آنها گرفته خواهد شد. شهروندانی که تنها و تنها گناهشان مخالفت با این گروهکها بوده و به همین اتهام واهی و عجیب،دستور قتل شان صادر می شود. اما تروریستهای کومله فراموش نکنند،فکریت مردم کردستان ایران با قتل های وحشیانه این گروهکها پاک نمی شود و این گروهکها که امروز هم محمد حاجی را ترور کردند و به قتل رساندند با میلیون ها محمد حاجی کرد ایرانی دیگر چه می کنند؟؟!! آنها را هم به قتل می رسانند؟!

شایان ذکر است که شب یکشنبه ۶ اسفندماه ۱۳۹۶،محمد حاجی از شهروندان سقزی در منطقه حمال آوا این شهر هدف تیراندازی تروریستهای کومله قرار گرفت و به شهادت رسید.گروهک خودخوانده کومله مسئولیت این قتل را با وقاحت و بی شرمی تمام در تیتر اول سایت رسمی خود بر عهده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا