خبرفوری/انفجار خودروی تروریست شناخته شده حزب منحله دمکرات کردستان+مرگ یک عضو دمکرات+تصاویر

آکام نیوز:عصر روز پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶،مقارن ساعت ۱۶:۳۰،در شهرک بنسلاوا از توابع شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق،خودروی یکی از اعضای حزب منحله و تروریستی دمکرات به نام صلاح رحمانی منفجر شده و در نتیجه آن صلاح رحمانی و فرزندش “صباح” به شدت مجروح می شوند.

آکام نیوز:عصر روز پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶،مقارن ساعت ۱۶:۳۰،در شهرک بنسلاوا از توابع شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق،خودروی یکی از اعضای حزب منحله و تروریستی دمکرات به نام صلاح رحمانی منفجر شده و در نتیجه آن صلاح رحمانی و فرزندش "صباح" به شدت مجروح می شوند.

با خبر شدیم در همان ساعات اولیه این اقدام تروریستی،صباح دو پای خود را از دست می‌دهد،اما جراحات پدر او به نسبت کمتر بود تا اینکه سرانجام صباح در بامداد امروز(جمعه) بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

صباح رحمانی، ٣٣ ساله و اهل شهرستان کامیاران می‌باشد که از ١٨ سالگی به صورت رسمی عضو حزب دمکرات کردستان ایران می‌شود.

هر چند جنایات او به اندازه پدرش نبود و گمان می شود قربانی اقدامات پدر شده است.

صلاح رحمانی مشهور به “صلاح ره ش” فرزند علی اهل روستای لون سادات از توابع شهرستان کامیاران یکی از کادرهای نظامی حزب منحله دمکرات "حدکا"(شاخه مصطفی هجری) می باشد که در سال های اخیر فعالیت های چشمگیری در خصوص همراهی با تیم های نظامی گروه و تردد در مناطق مرزی و دردگیری با روستائیان و گروگان گیری در کامیاران و حمله مسلحانه به شهروندان عادی را داشته است.

در حائزترین مورد می توان به گروگان گیری “حسن محمدی” در شهر کامیاران،تیراندازی به آقای صابری لوازم خانگی و شرکت در ترور صدیق امینی و جبار ابراهیمی و … ده ها مورد دیگر اشاره کرد.

تعداد قتل و غارت و شرارت های او در حدی بود که هر یک از افراد خانواده های قربانی اقدامات او انگیزه برای انتقام جویی داشتتند هزچند این بار از مهلکه گریخت.

برای پی بردن به جنایات وی بزودی فیلم مستند "راننده مرگ"،در آکام نیوز منتشر می شود.

تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق در خبری اعلام کرد که مجروحان بلافاصله به بیمارستان های"فریاکوتن"اربیل و امرجنسی منتقل شدند.

به گزارش رووداو،فرزند صلاح دو پای خود را از دست داده بود تا اینکه امروز بر اثر شدت جراحات وارده،در بیمارستان،جانش را از دست می دهد و امروز نیز با حضور پدرش و اعضای گروهک تروریستی دمکرات به خاک سپرده شد.

جزئیات تکمیلی این خبر متعاقبا منتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا