ماهیگیری تروریستهای دمکرات از آب گل آلود

آکام نیوز:ابن روزها هر قتلی در مناطق کردنشین ایران اتفاق بیفتد یا کار عقاب های آزاد کردستان است یا کار نظام جمهوری اسلامی!

آکام نیوز:ابن روزها هر قتلی در مناطق کردنشین ایران اتفاق بیفتد یا کار عقاب های آزاد کردستان است یا کار نظام جمهوری اسلامی!

تعجب نکنید…

این خط تحریف عملیات روانی حزب منحله دمکرات است.

هر فردی به قتل برسد بسته به شرایط زمانی و مکانی دارد.اگر میهن پرست باشد عنوان می شود کار عقاب های آژاد است و اگر خنثی باشد می گویند کار نظام است.

زین پس باید منظر ماند تلفات تصادف های جاده ای را نیز عقاب های آژاد برعهده بگیرند. یا اینکه ناچاراً بر گردن نظام بیاندازند.

به هر حال بنابر گزارش‌های رسیده‌،درگیری میان دو نفر در شهر مریوان منجر به‌ قتل یکی از آن‌ها می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از این است که‌ شامگاه روز سه شنبه مورخ ۴ اردیبهشت در شهر مریوان نزاع بین دو نفر که‌ بر اثر اختلاف مالی بوده‌ است موجب فوت یک نفر از آن‌ها می‌شود.در این درگیری یکی از طرفین با ضربات چاقو طرف مقابل را زخمی و بعد از انتقال فرد مضروب توسط افراد محل به بیمارستان مریوان به دلیل شدت جراحات وارده منجر به مرگ وی می‌شود.طبق نظر پزشکی قانونی، علت فوت بدلیل زخم عمیق چاقو و خون ریزی زیاد بوده است.پلیس بلافاصله وارد عمل شده و جزییات حادثه در دست بررسی است.

اما حزب دمکرات سریع سناریو سازی را آغاز نمود. جل الخالق به نحوی در دروغ پردازی خبره شده اند که سعی دارند تمامی گزاره های خبر را کنار هم بچینند اما فقط یک چیز را محاسبه نکرده اند و آن شعور مردم است. مردم دیگر کلاهی را که حزب در قضیه هتل تارا سرآنها گذاشت، نمی پذیرند. خبر کوردستان مدیار را بخوانید:

اساس اخبار رسیده به وب سایت کوردستان میدیا، شب گذشته، چهارم اردیبهشت ١٣٩٧، کاوه کهنه‌پوشی، سرهنگ‌ سپاه تروریستی پاسداران شهر مریوان و یکی از جاش‌های این منطقه، با شلیک مستقیم به دو برادر اهل روستای “نی” از توابع مریوان، موجب کشته شدن یکی از آن‌ها و زخمی شدن دیگری شد.هویت این دو شهروند مریوانی، “حاج لطیف نیک‌پی” و “عثمان نیک‌پی” اعلام شده است که در میان مردم مریوان به عنوان خانواده‌ای خوشنام، مردمی و محترم شناخته‌ شده‌اند.”

هیچ کس نیست بپرسد اگر نیروی انتظامی حافظ نظم و امینیت و آرامش است سرهنگ سپاه آنجا چه کار داشته است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا