خبرفوری/انهدام تیم تروریستی پ ک ک و پژاک در ارومیه

آکام نیوز:تیم تروریستی پ ک ک و پژاک با حمایت عریستان سعودی و اسرائیل در پی تحرکات و عملیات تروریستی در خاک کشور بوده که با هوشمندی نیروهای مرزبانی استان آذربایجان غربی به کلی منهدم گردید.

به گزارش آکام نیوز با خروج امریکا از برجام اکنون گروهک های تروریست کردی با حمایت اسرائیل و عربستان سعودی بدتبال ناامنی و اغتشاش در درون مرزهای ایران اسلامی می باشند.

در همین راستا ساعت ۲ بامداد مورخ ۹۷/۰۲/۲۱ یک تیم تروریستی پ ک ک و پژاک در پی تجاوز به خاک کشور بوده،که با هوشیاری نیروهای مرزبانی ارومیه به کلی منهدم گردید.

تیم ۵ نفره تروریستی پژاک بمنظور عملیات تروریستی از مرزهای شمال غربی کشور از منطقه آلوسان بخش سرو به خاک ایران تجاوز کرده و طی درگیری با نیروهای مرزبانی ۳ تن از اشرار به هلاکت رسیده و ۲ تن از تروریست ها از مرزهای شمالی متواری گشته اند.

با همکاری اطلاعاتی اهالی منطقه نیروهای مرزبانی توانسته اند این تیم تروریستی را به کلی منهدم و مقادیری قابل توجهی مواد منفجره و تله انفجاری را کشف و ضبط نمایند.

در پی موفقیت نیروهای غیور و هوشمند مرزبانی،خانواده های معظم شهداء و قربانیان ترور پژاک ،مراتب تقدیر و تشکر را از دلیر مردان انتظامی را اعلام نموده اند.

نیروهای توانمند مرزبانی سال ۱۳۹۶ در حفاظت از مرزهای کشور ۸ شهید را تقدیم میهن اسلامی ایران کرده اند ،روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا