رامین حسین پناهی فعال سیاسی مسلح به کلاشینکف و کلت کمری!!

آکام نیوز:تیرماه سال ۱۳۹۶ هجری شمسی بود که آکام نیوز و دیگر رسانه های داخلی از انهدام و متلاشی شدن یک تیم تروریستی سرتاپا مسلح از گروهک تروریستی کومله در داخل کشور و شهر سنندج مرکز استان کردستان خبر دادند.

به گزارش آکام نیوز،این تیم مسلح که با هدف ایجاد فضای رعب  وحشت،گروگان گیری،اخاذی،اقدامات تروریستی و به اعتراف یکی از دستگیرشدگان این تیم(رامین حسین پناهی)،آدم ربایی
و در نهایت قتل فرد ربوده شده،وارد شهر سنندج شده بودند،به کمین نیروهای اطلاعاتی و نظامی استان کردستان افتاده و در نهایت در داخل شهر و در درون خودرویی که به سرقت برده بودند،شناسایی و منهدم شدند.

نیروهای اطلاعاتی پس از یک درگیری مسلحانه با تیم تروریستی کومله مهتدی،ضمن به هلاکت رساندن اعضای این تیم تروریستی موفق شدند،یکی از تروریستها بنام رامین حسین پناهی را که مجروح شده بود،زنده دستگیر کنند.

نیروهای امنیتی رامین را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده و پس از بهبود و بازجویی و در نهایت تشکیل پرونده،نامبرده را به اتهام اقدام بر علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروهک تروریستی کومله و ورود مسلحانه با هدف اقدامات تروریستی به داخل کشور و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی،به دادگاه انقلاب معرفی کردند.

دادگاه نیز پس از بررسی محتویات این پرونده و بازخوانی این رویداد تروریستی و بازخواست رامین حسین پناهی،در نهایت نامبرده را به اعدام محکوم کرد.

تروریست های گروهکهای کردی از کومله و دمکرات گرفته تا پژاک و حتی منافقین در طول این  ماهها از کیس رامین حسین پناهی تروریست کومله نهایت استفاده تبلیغاتی را کرده و در رسانه های خود هر کدام رامین را به نفع خود مصادره می کنند چرا که می دانند رامین حسین پناهی بعد از اعدام از نظر آنها شهید محسوب شده و ماهها خوراک تبلیغاتی این گروهکهای تروریست آماده می شود.

وجه مشترک تبلیغات این گروهکهای تروریست در فعال سیاسی نام بردن این تروریست شناخته شده کومله است!

تروریستی که ما را به یاد فرزاد کمانگر تروریست می اندازد که او نیز با آنکه عضویت وی در گروهک تروریستی پژاک بر همه عیان بود و بطور مسلح دستگیر شده بود و اعترافات مهمی نیز در خصوص اقدامات تروریستی اش انجام داده بود بعنوان فعال سیاسی و معلم آزادیخواه نام برده می شد!! گرچه این ترفند نیز ره بجایی نبرد و واقعیت امر بر همگان روشن شد که فرزاد کمانگر یک تروریست بود نه فعال سیاسی.


چرا که فعال سیاسی با قلم فعالیت می کند نه با اونیفرم نظامی و سرتا پا مسلح! حال ماجرای رامین حسین پناهی هم بی شباهت به آن ماجرا نیست و دست تروریستها برای همگان رو شده است و این ترفندها دیگر ره بجایی نمی برد.

هنوز اذهان عمومی فراموش نکرده که رامین حسین پناهی در حالیکه تصاویر او با لباس پیشمرگی و مسلح منتشر شده بود و همراه با یک تیم مسلح ۴ نفره از گروهک تروریستی کومله و به دستور عبدالله مهتدی از اردوگاه زرگویزله واردکشور شده بودند به کمین نیروهای امنیتی افتاده که پس از درگیرس مسلحانه دستگیر شده است.

حال نکته حائز اهمیت این ماجرا در این است که این تیم مسلح از پیشمرگ‌ان کومله‌ “مهتدی” که‌ به‌ منظور خرابکاری و آدم ربایی وارد شهر سنندج شده‌ بودند توسط خود مردم کرد شناسایی شده بودند و گزارش آن را به اطلاع نیروهای امنیتی می رسانند.

تعدادی از شهروندان سنندجی،به‌ محض مشاهده‌ این عناصر گزارش آن را به‌ نیروهای نظامی و امنیتی دادند و نیروهای امنیتی نیز با طرح برنامه‌ایی قصد دستگیری آن ها را داشتند که‌ با مقاومت این عناصر روبه‌رو شدند و ناچارا درگیری میان این افراد و نیروهای امنیتی در شهر سنندج روی داد که‌ منجر به‌ کشته‌ شدن ۳ عنصر گروهک کومله‌ و زخمی شدن یکی از آن‌ها شد.

فرد دستگیر شده‌ “رامین حسین پناهی” با وجود مشهود بودن عضویتش در این تیم تروریستی باز هم اما مطابق با قوانین موجود در کشور با او برخورد شد.

تروریستهای ضد انقلاب در حالی در بوق و کرنا کرده اند که در هر کشوری حتی کشورهای غربی،فرد یا افرادی که‌ مسلح باشد و علیه‌ امنیت ملی اقدام نماید و در مقابل نیروهای نظامی و امنیتی کشورش دست به‌ اسلحه‌ ببرد،با توجه‌ به‌ قوانین موجودشان قطعا برخوردهای شدیدی با این نوع افراد خواهند کرد.

حال که‌ رامین حسین پناهی جرم‌هایش مشخص و روشن است با عضویت در کومله‌ و به‌ شیوه‌ی مسلحانه‌ وارد شهر شده‌ است و طی یک درگیری مسلحانه‌ بازداشت شده‌ است،مطابق قوانین جمهوری اسلامی با ایشان برخورد خواهد شد و این مسئله‌ نزد هیچ سازمان یا کشوری غیرمعقول نیست و جمهوری اسلامی برای پایداری امنیت و آرامش شهروندان باید چنین برخوردهایی با اینگونه‌ افراد داشته‌ باشد.


در این میان بازهم گروهکهای فرصت طلب کردی با علم بر تروریست بودن رامین حسین پناهی فرصت را غنیمت شمرده‌ و می‌خواهند از آب گل الودگل‌آلود ماهی بگیرند که‌ این‌بار در این آب هیچ ماهی وجود ندارد،این گروهکهای تروریست که‌ هیچ کار و فعالیت دیگری جز انتشار بیانیه‌ ندارند،با منتشر کردن بیانیه‌ های کذایی و فعال سیاسی نامیدن یک تروریست مسلح “رامین حسین پناهی” صرفا قصد تبلیغات حزبی خود را در عرصه‌ ایران و منطقه‌ دارند.

ولی برای همگان آشکار و روشن است که‌ “رامین حسین پناهی” چه‌ کسی هست و چه‌ جرمی مرتکب شده‌ است..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا