اثبات وضعیت وخیم تیم های اعزامی حزب منحله دمکرات براساس تصاویر منتشره کردستان میدیا

اثبات وضعیت وخیم تیم های اعزامی حزب منحله دمکرات براساس تصاویر منتشره کردستان میدیا

آکام نیوز:کردستان میدیا ارگان رسمی حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان ایران با انتشار تصاویری از مدعی شد پیشمرگان این گروهک تروریستی در ناحیه ” ژاوروی سنندج ” به فعالیت پرداخته اند و با میکس این تصاویر با آهنگی از”خشایار رشیدی” سعی دارد حضور مخفیانه چند پیشمرگ را حماسه ای بزرگ قلمداد کند همچنان که در ابتدای کلیپ گوینده چنین می گوید ” آمدند بلند قامتان پولادین باور از ژاورو آمدند ” و به این ترتیب می خواهد ورود این چند نفر را مانند ورود سپاه کاوه از کوه جلوه دهد .

بهر روی تصاویری که از این پیشمرگان منتشر شد جدای از هر گونه جبهه گیری مثبت یا منفی نشان دهنده مسائلی است که خود گویا هستند و نیازی به تفسیر ندارند فقط کمی دقت و انصاف کافی است .

۱- ابتدا باید دانست که این تعداد پیشمرگ در جهت اثبات فعالیت حزب منحله دمکرات کردستان ایران در داخل خاک ایران به آمریکا و رضا پهلوی به داخل کشور اعزام شده اند تا از این راه عوایدی نصیب رهبری این گروهک تروریستی شود .

۲- تعداد نیروها :

همچنان که تصویر به خوبی گویا است این پیشمرگها در دسته های چند نفری به داخل کشور اعزام می شوند که عملا نمی توانند هیچ گونه فعالیت و تحرکی داشته باشند و فاقد توانایی حمله یا دفاع هستند،اکثرا جوان و فاقد تجربه اند که با تجویز غرور و تحریک احساسات به داخل کشور اعزام می شوند و به زور اسلحه مردم را گروگان می گیرند،تا اکراد شنونده سخنانی باشند که از آن بیزارند.

۳- اسلحه و مهمات :

همچنان که از تصاویر به خوبی می توان دریافت نوع اسلحه ها اکثر کلاشینکف می باشد که به نوبه خود اسلحه ای قدیمی است و توانایی مانور کمی دارد و تنها در مقابل نفرات کاربرد دارد و بقیه سلاحها هم شامل یک عدد آر پی چی است و علاوه بر آنکه نوع بیسیم ها این نیروها نیز قدیمی است و به راحتی می تواند شنود شود و این تمام هیکل ارتش ” هجری ” است

۴- تدارکات (غذا و خوراک و پوشاک ) :

عکس پیشمرگه ای که نان خشکی در دست دارد و لقمه ی خالی در دهان می گذارد خود گویای تمام واقعیت هاست از یک سو تصویر این پیشمرگ های بدون غذا و حتی بدون لوازم خواب که سر بر سنگ سخت نهاده اند و از سوی دیگر تصویر هجری در آمریکا با کت و شلوار چند هزار دلاری و در مهمانی های مجلل و برنامه های تلویزیونی .

شاید تصور این دو تصویر در کنار همدیگر کمی باعث تفکر طرفداران این گر.وهک تروریستی شود.

۵- آمادگی نیروها :

همچنان که در بیشتر تصویر به چشم میخورد این پیشمرگان خسته و در حال خوابیدن هستند و چنین بر می آید که این خستگی به علت ناتوانی جسمانی باشد زیرا در ساعاتی خوابیده اند که هوا روشن است و زمان مناسبی برای خوابیدن آن هم در فضای باز یا داخل خانه ها نمی باشد و در بعضی از تصاویر هم این چند نفر مشغول سیگار کشیدن هستند که بیشتر نشان دهنده عدم تعادل روحی و روانی و اضطراب می باشد- بله این پایان راسان تیم سعدی محمدی بود – مراجعه به چند روستا و گدایی آذوقه! تیم سید عزیز نیک جویان نیز هنوز وارد کشور نشده یک کشته و سه زخمی روی دست هجری گذاشت. تیم مامند اشنویه نیز کلاً از صفحه روزگار محو شد – حتی حزب نیز حاضر به پذیرش نام کشته هایش نیست- بله این بود نتیجه راسان هجری تا پیش از ۲۲ تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا