خبرفوری/مرگ مشکوک علیرضا اسدی عضو حزب منحله دمکرات کردستان

آکام نیوز:علیرضا اسدی(پیشمرگ)با نام مستعار”شیروان” که اهل ایلام و مدتی قبل از عضویت در حزب منحله پاک در حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان بود،سپس به گروهک تروریستی پاک رفت و مدتی ناپدید و مجدداً به حزب منحله دمکرات کردستان،بازگشت.

در جریان عضوگیری حزب منحله پاک در ایلام وکرمانشاه،شیروان نقشی فعال داشت و تمامی پیشنهادهای واهی را به اشخاصی که از این مناطق عضو شده اند را مطرح می کرد(اشخاص عضو شده بیان می دارند چنین عملکرد شیروان تحت نظر شخص حسین یزدان پناه صورت گرفته است).

اما با حسین یزدان پناه دچار اختلاف شد،او را تهدید کردند و سپس به طرز مشکوکی کشته شد.

ماجرا از دو سال پیش آغاز شد… 

از آنجا که در حزب منحله و تروریستی موسوم به پاک چیزی بنام استعفاء وجود ندارد،در جریان ماموریتی که به پیشمرگان این گروهک تروریستی به مقصد مقر پاک در اربیل کردستان عراق داده می شود،۵ تن از پیشمرگان ایلامی تبار این گروهک به نامهای:

شیروان(علیرضا اسدی کرد)،خزل(علیرضا بیدارمغز پسرعموی شیروان)،ایوان(حسین ارزانش)،پژمین(احمد بادکیو) و مانشت(کیوان ناصری) با گرفتن اجازه جهت خرید مایحتاجی،از پاک جدا و به مقر دمکرات مراجعه می کنند.

بعد از سیر مراحلی بعنوان پیشمرگ حزب منحله دمکرات کردستان،عضو این گروهک تروریستی می شوند.

پس از مدتی شیروان با تماسی که با گروهک تروریستی پاک و شخص حسین یزدان پناه دارد،به او وعده های مثل فرماندهی تیپ مانشت داده می شود.

ایشان نیز بلافاصله بدون تصفیه یا استعفاء از حزب منحله دمکرات کردستان به همراه پسرعمویش خزل مجدداً به مقر پاک در اربیل می روند.

پس از رفتن این دو نفر به پاک،خزل همچنان با افراد ایلامی عضو حزب منحله دمکرات در ارتباط و بنا به گفته ی ایلامیان عضو دمکرات،ایشان از وضعیت خودش و شیروان ابراز نارضایتی نموده اند و به حزب منحله دمکرات بازگشتند.

از آنجا به بعد همواره تهدید تا به طرز مشکوکی کشته شد.

و این است سرنوشت خوش خدمتی برای گروهکهای کمپ نشنین کُرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا