خبرفوری/تیم تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان ایران بطور کامل منهدم شد+کشته شدن چند پیشمرگ دمکرات در بوکان+اسامی

آکام نیوز/اختصاصی:در ادامه پروژه مضحک حزب منحله دمکرات کردستان ایران(شاخه مصطفی هجری) موسوم به "راسان"،تیم تروریستی اعزامی حزب دمکرات کردستان ایران به سرپرستی مصطفی پیرانی که برای انجام اقدامات تروریستی و انفجاری و همچنین ترور یکی از شهروندان کُرد عازم نواحی روستایی بوکان و میاندوآب شده بودند،در کمین نیروهای اطلاعاتی و سپاهی گرفتار شده و طی درگیری که در غروب ۵ شنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۷ در حوالی میاندوآب به وقوع پیوست،دو نفر از کادرهایی که عضو این تیم بودند به نامهای:"هژار رضائی" و "شهاب حیدری" به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده و به اسارت نیروهای امنیتی در آمدند.

همچنین ۵ نفر از اعضای تشکیلات شهر این گروهک که با این تیم قرار کاری داشته اند؛(از جمله  حیدر محمدی، عبدالواحد امین پور و…) که همگی در معرکه عملیات بودند،سلاح خود را زمین گذاشته،تسلیم نیروهای امنیتی شده و دستگیر می شوند.

نیروهای نظامی ایران جزئیات بیشتری از هویت دستگیر یا زخمی شده ها فاش نکرده اند که به محض وصول به اطلاع خوانندگان خواهد رسید.

گفتنی است سرپرست تیم(مصطفی پیرانی) در حین درگیری فرار را برقرار ترجیح داده و بدون کمترین مقاومتی،پس از عبور از مرز خود را به سلامت به مقر این گروهک رسانده اما افراد تیمش تماماً دستگیر،زخمی و یا کشته شدند.

در این درگیری ۵ اسلحه کلاشینکف،۴ قبضه نارنجک،۵ پوند تی ان تی و مواد منفجره و سایر اقلام حزبی کشف و ضبط شده است.

گفتنی است رسانه های این گروهک به مانند همیشه مجدداً سعی در فریب افکار عمومی داشته و با تقلیل کشته ها به یک نفر فقط نام “هژار رضائی” را آورده و آن را هم در اثر شلیک نیروهای نظامی ایران به یک پراید؟!عنوان داشته اند نه درگیری نظامی با تیم حزب منحله دمکرات کردستان ایران،که این دروغ پردازی های ناشیانه جای بسی تأسف دارد.

بزودی اخبار مستند با عکس و فیلم به محض دریافت برای خوانندگان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا