حقیقت راسان از زبان مدافع سرسخت راسان !

آکام نیوز:یکی از اعضای پیشین گروهک تروریستی موسوم به حزب دمکرات کردستان ایران،که تا چند روز قبل از مدافعان سرسخت راسان بوده امروز در کانال تلگرامی خود متنی را منتشر نموده است که نشان از سرخوردگی کامل این شخص در مسائلی همچون انتظار کشیدن برای حمله نظامی آمریکا به ایران دارد وی در این نوشته کوتاه همچنین به حقیقت راسان هجری نیز اعتراف کرده است .

این عضو پیشین دمکرات چنین می نویسد:

گمان می رود تا کمتر از دو ماه دیگر شاهد نشست هایی بین ایران و آمریکا باشیم و این مسئله ای است که هم خواست ایران و هم خواست آمریکا می باشد و از سخنان ترامپ و پومپئو و جان بولتون نیز میتوان همین برداشت را نمود و این مسئله سبب می شود تا صدای اپوزیسیون ایرانی که من آنها را ” تەپوتۆزیسیۆن ” – گرد و خاک – می خوانم بار دیگر ساکت شوند .

من امیدوارم که حرکت مسلحانه روژهلات ( راسان ) نیز تضعیف نشود چرا که خواسته یا ناخواسته یکی از اهداف راسان دریافت کمک های خارجی و جلب توجه افکار عمومی جهانی است و فرایند نیز همیشه قربانی تفرقه و اختلافات موجود در میان اکراد بوده است .

افق رویدادهای سیاسی را – حداقل تا دوسال آینده – خوب نمی بینم زیرا هدف نهایی آمریکا تغیر در رفتار جمهوری اسلامی است نه تغییر در خود رژیم ، رفتارهایی که هیچ وقت جمهوری اسلامی آنها را تغییر نمی دهد.

آنچه در بالا آورده شد برگرفته از کانال تلگرامی یکی از اعضای پیشین حدکا است که با توجه به آثار و نوشته هایش یکی از مدافعان سرسخت راسان محسوب میشده و اینک در یکی از پست های تلگرامیش به خواست و هدف پشت پرده راسان اذعان میکند باشد که اعترافاتی اینچنینی روشنگر راه کسانی باشد که خواسته یا ناخواسته به دام شیادی های هجری و باند آدمکش او افتاده اند اگر آمریکا لازم بداند هجری آنها را قربانی میکند و هر وقت آمریکا نخواهد دیگر خبری از راسان نخواهد بود.

باید بیشتر تفکر نمود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا