خانواده ی شهدای ترور:حکم اعدام “رامین حسین پناهی” در اسرع وقت اجرا شود

آکام نیوز:خانواده های شهدا و قربانیان ترور طی بیانیه ای از مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران درخواست نموده اند،در اجرای حکم رامین حسین پناهی از تروریست های کومله،تحت تاثیر فضای سازی رسانه های وابسته به جریانات تجزیه طلب و مسلح قرار نگرفته و  مصلحت اندیشی ننمایند و حکم نامبرده را در اسرع وقت اجرا  نمایند.

به گزارش آکام نیوز،چندیست که شبکه های تلویزیونی و رسانه های وابسته به گروه های تجزیه طلب همچون پژاک،کومله،حدکا و … با هدف انحراف افکار عمومی و اثر گذاری بر روند پرونده “رامین حسین پناهی” عضو مسلح گروه کومله، اقدام به فضاسازی و انتشار خبرهای بی اساس می کنند .

نقطه مشترک این رسانه ها این است که رامین حسین پناهی را به عنوان یک فعال حقوق بشری و یا فعال سیاسی معرفی کنند این در حالیست که عفو بین‌الملل پیشتر گزارش داده بود که رامین حسین‌پناهی به همراه سه عضو دیگر کومله، در کمین نیروهای سپاه پاسداران افتاده و پس از زخمی شدن در جریان “تبادل آتش” دستگیر شده است.

دادگستری کل استان کردستان نیز اواخر خرداد ماه ۹۷ با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بر اساس مدارک مستند “رامین حسین پناهی” سال ها قبل از دستگیری تحت تاثیر برادرانش که عضو گروه تروریستی کومله می باشند جذب این گروه شده و برای آنها در داخل کشور فعالیت هایی داشته است. ایشان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بصورت غیر قانونی از کشور خارج و به این گروه می پیوندد و پس از گذراندن دوره های ضد امنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه ۱۳۹۶ به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیروهای نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروه کشته و ایشان نیز دستگیر می شوند.  هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده.

امجد حسین پناهی برادر رامین که خودش در خارج از کشور بسر می برد در گفتگو با بی بی سی فارسی گفت: برادرم دو سال پیش ایران را ترک کرد و در کردستان عراق به عضویت کومله در آمد.

فضاسازی رسانه های وابسته به جریانات تجزیه طلب و مسلح درباره رامین حسین پناهی به فضاسازی رسانه های پژاک درباره فرزاد کمانگر عضو اعدامی این گروه در سالهای گذشته شباهت بسیار دارد.

رسانه های پژاک نیز با برجسته کردن شغل فرزادکمانگر (معلمی) سعی داشتند وی را یک فعال فرهنگی معرفی کنند.

انجمن بی تاوان متشکل از خانواده های قربانیان ترور و آسیب دیده گان گروه های تروریستی طی بیانیه ی از مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران درخواست می نمایند تا در اجرای حکم رامین حسین پناهی از تروریست های حزب کومله ، تحت تاثیر فضای سازی رسانه های وابسته به جریانات تجزیه طلب و مسلح قرار نگرفته و  مصلحت اندیشی ننمایند و حکم نامبرده را در اسرع وقت اجرا  نمایند.

تا درس عبرتی برای سایر تروریست ها و مخلان امنیت مردم باشد ، چرا که خانواده های کُرد و افراد غیر نظامی  اولین قربانیان ترور می باشند .

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برخورد با مخلان امنیت جانی و مالی مردم مطالبه ملت ایران بوده و بایستی در پاسداری از خون شهدایمان کوتاهی ننمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا