خبرفوری/۶ عضو ارشد کمیته رهبری حزب دمکرات در بین کشته شدگان امروز هستند+۲۰ کادر،فرمانده و عضو کمیته مرکزی دمکرات تا این لحظه به هلاکت رسیده اند+تصاویر و اسامی

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار دریافتی از اردوگاه حزب منحله دمکرات باخبر شدیم در جریان حملات وسیع موشکی صبح امروز سپاه پاسداران به اردوگاههای دمکرات هر دو شاخه تعدادی از پیشمرگان و اعضای کمیته مرکزی کشته شده اند.

به گزارش آکام نیوز در جریان بمباران مواضع حزب دمکرات در کویە مصطفی مولودی سرکرده دمکرات نیز بشدت زخمی شده است که تصاویر او را ملاحظه میکنید.

چند عضو کمیته رهبری حزب دمکرات در بین کشته شدگان امروز هستند

همچنین خالد عزیزی سرکرده سابق دمکرات هم از مجروحان این حمله است. در خبری دیگر باخبر شدیم سهیلا قادری که تصویر او را ملاحظه می کنید از اعضای ارشد رهبری دمکرات هم‌کشته شده است.

چند عضو کمیته رهبری حزب دمکرات در بین کشته شدگان امروز هستند

چند عضو کمیته رهبری حزب دمکرات در بین کشته شدگان امروز هستند

برخی خبرها تا این لحظه از کشته شدن ۲۰ پیشمرگ دمکرات حکایت دارد.

سپاه پاسداران ایران امروز و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از طریق موشک های دور برد و پهپاد مواضع دو حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان ایران را در کویە هدف قرار داد.
در نتیجە این بمباران ها دست کم ۲۰ تن کشته و بیش از ۵۰ نفر نیز زخمی شدەاند.
اسامی تعدادی از کشته شده های شناخته شده دمکرات عبارتند از: سهیلا قادری عضو کمیته رهبری/لقمان قیراوی/ابراهیم چوکلی/کریم مهدوی مشهور به کریم سقزی/عثمان عثمانی مسئول خدمتگذاری حزب/رحمان پیروتی/فاروق حسن خیاط مسئول آموزشگاه سیاسی نظامی حزب دمکرات/محمد حسن پور/نسرین حداد عضو ارشد کمیته رهبری حزب/هاشم عزیزی/مختار قادرپور/ابراهیم زیوه ای/مختار ریگات و….

اسامی دیگر کشته شدگان بزودی در سایت و کانال تلگرام آکام نیوز….

تصاویر و اخبار لحظه به لحظه در کانال تلگرام آکام نیوز به روز می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا