خبرفوری/بازداشت ۲ عضو رهبری گروهک تروریستی کومله کمونیستی در لباس پزشکی!+اعضای رهبری کومله،مسئولین و خانواده‌هایشان از ترس سپاه مخفی شدند

آکام نیوز:”نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای”:طبق خبری که ساعاتی پیش یکی از پیشمرگان عضو گروهک تروریستی کومله-سازمان کردستان حزب کمونیست ایران از اردوگاه زرگویز برایم ارسال نموده،باخبر شدم،دو عضو شناخته شده گروهک کومله شاخه ابراهیم علیزاده بازداشت شده اند.

بر پایه گزارش دریافتی،مطلع شدم،فرهاد شعبانی عضو کمیته مرکزی کومله و عضو هیئت اجرایی حزب کمونیست ایران و خسرو بوکانی عضو هیئت رهبری حزب کمونیست ایران در بازداشت آسایش سلیمانیه هستند.

در خصوص چگونگی بازداشت این دو تن،منبع داخلی “وبسایت کومله منتقد۱”توضیحاتی داده که در زیر می بینید!؛

فرهاد شعبانی و خسرو بوکانی با هدف ارزیابی خسارات وارده به حزب دمکرات کردستان ایران و حزب دمکرات کردستان(حدکا و حدک)در جریان حملات موشکی روز شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرها و اردوگاههای این دو گروه و همچنین جمع آوری اطلاعات دیگر در خصوص موشک باران سپاه،قصد تردد به کویه و “قه لا”(قلعه کویسنجق)را داشتندُ که توسط نیروهای آسایش سلیمانیه شناسایی و بعد از دستگیری بازداشت می شوند. این دو عضو رهبری کومله با تقلب و دسیسه قصد ورود به کویه را داشتند!

آنها برای رسیدن به اهداف اصلی خود،برای آنکه کسی به آنها شک نکند و گیر نیفتند،با پوشش پزشکی! و با تجهیزات پزشکی،در خودرویی که در آن وسایل درمانی هم حمل می کردند،به سمت مقرهای حزب دمکرات در حرکت بودند که لو رفته و دستگیر می شوند.

هدف اصلی این دو عضو کومله در واقع همان جمع آوری اطلاعات برای گروه خودشان بود! همچنین در گزارش دیگری که این منبع برایم ارسال کرده باخبر شدم،بعد از حمله موشکی روز شنبه سپاه پاسداران به اردوگاههای هر دو حزب دمکرات،گروهک کومله کمونیستی به رهبری ابراهیم علیزاده به تمام نیروهایش آماده باش ۱۰۰ درصدی به قول پیشمرگان کومله “از نوع قرمز” داده است.

نکته قابل تامل این است که اعضای ارشد کمیته مرکزی و مسئولین کومله،خود و خانواده هایشان اردوگاه را از ترس حملات جمهوری اسلامی ایران ترک کرده و در خانه هایی در سلیمانیه مخفی شده اند،اما پیشمرگان ساده و عادی،در اردوگاه باقی مانده و در حال نگهبانی برای جلوگیری از حملات موشکی ایران هستند!!

این منبع خبری همچنین اعلام داشت که از روز شنبه،که آماده باش اعلام شده،خانواده های مسئولین و اعضای رهبری در نقاط مختلف شهرهای سلیمانیه و اربیل(هولیر)،مخفی شده و دیگر در اردوگاه آفتابی نشده اند!

امید است پیشمرگان ساده به خود آمده و حساب کار دستشان بیاید و در چنین روزهای حساسی که هر آن احتمال موشک باران و حتی حمله مسلحانه به اردوگاهشان وجود دارد،در این گروه نمانند و به خاک عزیز کشورشان و آغوش خانواده هایشان برگردند و براحتی جان خود را فدای این قدرت طلبان بزدل و ترسو نکنند و درس بگیرند!

با سپاس از گزارشی که ساعاتی پیش یکی از پیشمرگان کومله برایم ارسال کرده بود.

“نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای و مدیر وبسایت کومله منتقد۱"

http://komaleemontaghed1.blogfa.com/ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا