رسوایی دیگر برای ادعاهای دروغ تروریستهای دمکرات+سلطنت طلبان بودند که به جمال پور کریم در پاریس حمله کردند

آکام نیوز:۲۶ شهریور ۱۳۹۷ جمال پور کریم مسئول سایت عوام فریب “روژیکورد” و رابط حزب منحله دمکرات کردستان و عربستان سعودی،در پاریس توسط چندین شخص ناشناس مورد حمله قرار می گیرد با ضربات چاقو به‌ شدت زخمی می شود .

به گزارش آکام نیوز،“شلیر درویشی” همسر جمال پور کریم در صفحه‌ی فیس بوکیش ضمن اعلام این خبر وضعیت پور کریم را  وخیم اعلام می کند . گویا این حمله توسط شش نفر انجام گرفته که به صورت ناگهانی به وی حمله ور شده و ضمن فحاشی به زبان فارسی بیشترین ضربات را به سر و صورت او وارد کرده اند البته در این حمله تلفن همراه جمال پور کریم نیز به سرقت رفته است  . جمال پور کریم اکنون در بیمارستان بستری است و همانطور که اعلام شد وضعیت جسمانی او وخیم گزارش شده است .

اما بازهم بمانند همیشه در ابتدا دست اتهام به‌ سوی جمهوری اسلامی دراز شد است و مهاجمین را عوامل جمهوری اسلامی کردند حتی شلیر درویشی این اقدام را عملیاتی بر ضد اکراد و مساوی و مترادف با حمله موشکی به مقر دمکرات بیان کرده است !!

اما دستگیری سه نفر توسط پلیس به زودی مشخص نمود که این حمله از سوی پان ایرانیست هایی صورت گرفته که به تشکیلات رضا پهلوی وابسته هستند و این حمله را به خاطر جهت گیری های ضد سلطنتی جمال پور کریم انجام داده اند

و نکته بسیار جالب اینجاست که :

با وجود خدمات بی شمار خانواده پور کریم به حدکا ( زمانی پور کریم و همسرش تنها گردانندگان تیشک تی وی هجری بودند ) و طرفداری سرسختانه این خانواده از هجری و حدکا هنوز این حزب – حدکا – حاضر نشده است در این مورد هیچ گونه بیانه ای صادر کند و حتی این خبر را در سایت کردستان میدیا درج نماید تا نکند خدای ناکرده سخنی گفته شود که شاهزاده رنجیده خاطر شوند و به بانه نیایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا