مؤسس و مدیر رادیو اسلام: گروههای تروریست و جدایی طلب کرد برای پول می‌جنگند

آکام نیوز: احمد رامی مؤسس و مدیر رادیو اسلام در سوئد اهل مراکش است در گفتگویی با کوردپاریز به چند نکته درخصوص کمک‌های مالی و تسلیحاتی صهیونیست‌ها به گروههای تروریستی و تلاش قدرت‌های جهانی به منظور ایجاد فتنه و تفرقه در میان مردمان منطقه اشاره داشته و گروههای تروریست و جدایی طلب کرد را نیز بخشی از این سناریو معرفی کرده که در ازای گرفتن پول از این قدرت‌ها در راستای اهدافشان می‌جنگند.

سوال: به نظر شما گروههای تروریستی به ویژه در خاورمیانه از کجا تامین مالی می شوند در حالی که می دانیم گاهی بعضی از این گروههای تروریستی از بعضی دولت ها نیز بیشتر ثروت دارند.

احمد رامی: این گروههای تروریستی در خاورمیانه نتیجه برنامه ها و توطئه های صهیونیستی هستند که هدفشان ایجاد هرج و مرج و جنگ و نفاق است. هدف نهایی آنها به کرسی نشاندن و تثبیت سلطه رژیم صهیونیستی است. صهیونیست ها فلسطین را به صورت نظامی اشغال کرده اند و می خواهند همه دنیا را نیز به صورت سیاسی اشغال کنند. لذا این گروهها بر اساس برنامه های اسرائیل تامین مالی می شوند. به ویژه عربستان سعودی هزینه های برنامه های اسرائیل در منطقه را پرداخت می کند. می دانید که رژیم صهیونیستی خودش هرگز در هیچ جنگی پیروز نشده است. این رژیم همیشه در همه جای دنیا جنگ های خود را از طریق دولت های دیگر به پیش برده است. یعنی دولت های دیگر را برای جنگ های خود به میدان می فرستد. حتی جنگ جهانی دوم نیز نتیجه برنامه های صهیونیست ها بود. صهیونیست ها تنها برنده این جنگ بودند چون پس از جنگ اسرائیل را در خاک فلسطین تاسیس کردند. همان استراتژی ادامه دارد و اسرائیل می خواهد در همه جنگ ها برنده باشد و این با بسیج کردن کشورهایی مانند عربستان است.

سوال: جناب رامی، عربستان سعودی با حمایت مالی از گروههای تروریستی مانند گروههای کردی ضدایران یا داعش به دنبال چیست؟

احمد رامی: رژیم عربستان سعودی که سلطنتی است برنامه ای جز ماندن در قدرت ندارد. اسرائیل هم از طریق آمریکا آن را تشویق می کند تا در خدمتش باشد ترامپ علنا گفت عربستان بدون حمایت آمریکا نمی تواند چند ساعت نیز دوام بیاورد. پیام ین است اگر از اسرائیل حمایت نکنید فورا سقوط خواهید کرد. خود ترامپ هم بازیچه دست اسرائیل است.

سوال: منظو.ر شما این است همه این گروههای تروریستی با هر شکل و گرایشی زمینه را برای سلطه اسرائیل در منطقه فراهم می کنند؟ از طرف دیگر ما گروههای تروریستی کرد مانند پ ک ک را داریم که به گزارش پلیس بین الملل مواد مخدر را به اروپا منتقل می کند و می فروشد. ارزیابی شما از این چیست؟

احمد رامی: همه این گروههای تروریست و جدایی طلب کرد که با عناوین مختلف هستند همگی مزدور هستند و برای پول می جنگند. اینها مزدوران موساد اسرائیل هستند. موساد پ ک ک و دیگر گروههای جدایی طلب کرد در شمال عراق را ایجاد کرده است. هدف نیز تجزیه کشورهای منطقه است تا در برابر اسرائیل قوی نباشند. داعش هم همین طور با این همه سلاح پیشرفته از اسرائیل مورد حمایت قرار می گیرد.

سوال: جناب رامی آیا در مورد تشکیل پ ک ک و یا دیگر گروههای تروریست کردی در شمال عراق توسط موساد اسنادی هم وجود دارد که مستقیم یا غیرمستقیم دخالت داشته است؟

احمد رامی: بله اگر در گوگل سرچ هم بزنید صدها سند به دست می آید که همگی نشان می دهد این گروههای تروریستی توسط موساد و از طریق سیا تشکیل شده اند. اینها اعم از کرد و داعش و القاعده و غیره بدون حمایت موساد نمی توانند تسلیح و تامین مالی شوند.

سوال: به مسئله مواد مخدر توسط پ ک ک بپردازیم. گزارش های پلیس بین الملل حاکیست ۸۰ درصد مواد مخدر اروپا توسط پ ک ک تامین می شود. آیا اروپا واقعا از این قضیه مطلع نیست؟ اگر هست چرا اقدامی نمی کند؟

احمد رامی: اروپا نمی تواند در بین کردها یا دیگران هیچ کسی را پیدا کند که بهتر از این ها در خدمت موسا و سیا باشد. اینها شبکه های جنایی هستند. در عین خدمت به صهیونیست ها در اقدامات جنایی مواد مخدر نیز فعالیت می کنند. اینها تاجران مواد مخدر هستند و می خواهند منبع اصلی تامین مالی خود را مخفی می کنند یعنی سرپوشی است تا بگویند ما از اسرائیل کمک دریافت نمی کنیم. درواقع حتی مواد مخدر نیز توانایی تامین این تسلیحات گسترده را ندارد. برای سرپوش گذاشتن بر وابستگی مالی به سیا و موساد است. و هدف اینها نیز اقدام علیه کشورهای منطقه به ویژه ایران است.

سوال: جناب رامی پژاک هم به عنوان بخشی از پ ک ک در قاچاق مواد مخدر فعال است و در محل زندگی شما یعنی سوئد نیز فعال است. چرا سوئد اقدامی علیه آن انجام نمی دهد و می دانیم پ ک ک متهم ردیف اول قتل اولاف پالمه نخست وزیر سوئد بود.

احمد رامی: درواقع در سوئد همه گروههای کردی به تروریسم و اقدامات جنایی مشهور هستند که دستگیر و سپس آزاد می شوند. مواد مخدر یک معضل بزرگ برای اروپاست و باید بگویم پ ک ک پول کلانی از عربستان سعودی می گیرد که حتی اکنون به مواد نیز نیاز ندارد.

سوال: چرا پ ک ک گاهی ژست های ضداسرائیلی می گیرد و حتی آن را متهم می کند در دستگیری اوجالان به ترکیه کمک کرده است؟

احمد رامی: برای سرپوش گذاشتن بر روابط با موساد است این یک تاکتیک است تا وابستگی به موساد را مخفی نماید. خود موساد هم این گونه شایعه به راه می اندازد اما در اصل با هم رابطه دارند. چون تنها برنده اقدامات پ ک ک اسرائیل است نه کردها. مردم کرد در ایران یا ترکیه یا جاهای دیگر از اقدامات پ ک ک هیچ سودی نمی برند. اینها برنامه اسرائیل با هدف تضعیف ایران و ترکیه هستند.

سوال: به تضعیف اشاره کردید. اخیرا روسیه گفته اگر آمریکا از تاسیس یک دولت کردی در شرق فرات در شمال سوریه بحث کند ما مخالف نخواهیم بود. آیا این نیز در راستای تضعیف کشورهای مسلمان برای فراهم کردن سلطه صهیونیست ها نیست؟

احمد رامی: وسیه و شخص پوتین علنا می گوید یک دوست صمیمی نتانیاهو است و اقدامات خود در سوریه را با وی هماهنگ می کند. یعنی بخضی از ماموریت خود را به روسیه داده است. یعنی همه اینها به نفع اسرائیل است.

سوال: مثل عربستان سعودی که که تامین مالی می کند.

احمد رامی: بله هر کدام یک نقش مکمل دارند. اما هماهنگی توسط اسرائیل صورت می گیرد.

شما در صحبت های خود به اشغالگری سیاسی و نظامی اشاره کردید. آیا می توان گفت ژنوساید فیزیکی و سفید هم داریم و پ ک ک با توزیع مواد مخدر در اورپا افراد را به کام مرگ می فرستد و تعداد آنها در اروپا از تعداد قتل فیزیکی در خاورمیانه بیشتر است. چرا اروپا سکوت می کند؟

سوال: ببینید آلمان موتور اقتصادی و فرهنگی و تمدنی اروپاست اما تحت اشغال نظامی آمریکا قرار دارد که بعد از جنگ جهانی دوم صورت گرفت. هزاران سرباز آمریکایی در آلمان حضور دارند و آن را اشغال کرده اند. ژاپن هم چنین است. کشورهای غربی تحت اشغال سیاسی صهیونیست ها هستند. برای این امر نیازمند اشغال فرهنگ و به ویژه ذهن ها هستند و مواد مخدر بهترین ابزار برای سست کردن مغزهاست. ببینید کاری کردند که خود آلمانی ها خواهان حضور و ماندن ارشت آمریکا در آلمان هستند! یعنی یک جنگ تمام عیار فرهنگی رسانه ای وجود دارد تا مردم واقعیت را نبینند. رسانه های غربی نیز در کنترل صهیونیست ها قرار دارند. برای همین نیز مردم از ایران چیزی نمی دانند و ایران را با عینک اسرائیل می بینند. در مورد اسلام و فلسطین نیز چنین است. مقاومت را به عنوان تروریست معرفی می کنند در حالی که اسرائیل تروریست است. برای سست کردن مردم حتی اخیر می خواهند استفاده از مواد مخدر را قانونی کنند.

احمد رامی: یعنی مواد ابزاری برای سلطه بر فکر است و باید در آینده شاهد باز شدن دفاتر رسمی پ ک ک برای توزیع مواد مخدر در اروپا باشیم! هدف شکستن هر گونه تفکر مقامت علیه صهیونیست هاست. این یک جنگ تمام عیار روانی است. جنگ روانی مهم تر از جنگ نظامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا