تروریستهای حزب دمکرات از ترس حملات موشکی مجدد سپاه، دست به دامان کنسول گری های آمریکا و فرانسه شدند!

آکام نیوز: حزب منحله دمکرات کردستان از ترس حمله مجدد سپاه،نمایندگان اقلیم کردستان عراق و کنسولگری های آمریکا و فرانسه را هم دعوت کرد!

در چهلمین روز بە هلاکت رسیدن افراد هر دو شاخە گروهک تروریستی حزب دمکرات در جریان موشک باران سپاە پاسداران،مراسمی به همین مناسبت و با حضور نمایندگانی از همە احزاب ضد انقلاب برگزار شد.

بە گفتە کمال کریمی عضو دفتر سیاسی حزب منحله دمکرات کردستان،این مراسم از ترس موشک باران دوباره سپاه در اربیل برگزار شد و نمایندگان چند کشور اروپایی نیز در مراسم حضور داشتند.

به گزارش بولتن نیوز از اربیل، مصطفی مولودی سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان در این مراسم اعلام کرد؛احتمال این زیاد است کە ایران دوبارە روی مقرهای ما حملە موشکی انجام دهد و ما بشدت نگران هستیم.

شاید این سخنان مولودی هشداری بە مصطفی هجری باشد کە با بی خیالی از این فاجعە دوبارە تیم های تروریستی را روانە کشور می کند.

بر همگان آشکار است کە ترکش راسان هجری، دامن گیر حزب دمکرات مصطفی مولودی شد، چون حزب دمکرات کردستان، تقریبا فعالیتی ندارد و اوج فعالیت هایشان روستاهای صفر مرزی است.

ولی کاوە بهرامی این فرماندە نظامی حزب منحله دمکرات کردستان ایران، روزی نیست جوانان خام و فریب خوردە را بە دستور مصطفی هجری روانە کشور نکند و آنها را بە کشتن ندهد،این در حالی است کە حزب هجری هم کم نمی آورد و طرف مقابل را متهم می کند کە بی تفاوتی آنها نسبت بە امنیت شان و وجود افراد نفوذی باعث شدە آنها هم قربانی بدهند.

این همە جوان هر روز از طرف حزب هجری بە کشتن دادە می شوند و اسمش را هم راسان روژهه لات گذاشته اند،ولی این دو پیشمرگ هجری کە در جریان موشک باران بە هلاکت رسیدند، بهانە بسیار خوبی است برای هجری و باندش کە پروسە یکی شدن دو حزب کە مدتها بحث آن مطرح شده بود کاملا منتفی شود…

تا لحظە انتشار این خبر مصطفی هجری هنوز در تور اروپایی خود بە سر می برد، ولی همیشە با بی لیاقتی و تصمیم های کاملا اشتباه، دست از پا درازتر برمی گردد…

شایان ذکر است که گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان، از ترس اینکه مبادا سپاه دوباره این جلسه آنها را هم موشک باران کند، مراسم را با حضور مقامات اقلیم کردستان عراق و نمایندگان کنسولگری های فرانسه و آمریکا برگزار کردند.

گزارش بولتن نیوز از مراسم چهلمین روز معدومین حمله موشکی سپاه

مراسم در اربیل و با حفاظت کامل نیروهای آسایش برگزار شد و نکته قابل تامل اینکه، نمایندگان کنسولگری های فرانسه و آمریکا که احساس ترس شدیدی کرده بودند،یک ساعت مانده به پایان مراسم، محل را ترک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا