عکس کمتر دیده شده از قاسملو سرکرده دمکرات در اتاق مسعود رجوی

آکام نیوز: سندی غیر قابل انکار از پیوند عمیق سردمداران گروهک تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران با سازمان تروریستی منافقین را مشاهده می کنید.

تا کنون در مورد خیانت های اشرار ضد انقلاب بر علیه ملت ایران مطالب، گزارش ها و فیلم‌های زیادی دیده شده اما در این گزارش به افشای سندی می پردازیم  که نشاندهنده دوستی و پیوند عمیق گروهک حزب دمکرات بامسعود رجوی سرکرده منافقین و به تبع آن صدام حسین است.

در این عکس دبیر کل معدوم حزب دمکرات،  در کنار مسعود رجوی در بغداد دیده می شود، در حالی کە حزب دمکرات همیشە مدعی است یک سیاست مستقلی را داشته و دارد اما همیشە و در همە ادوار خلاف این ثابت شدە و دست حزب دمکرات همیشە در جیب قدرت های وقت و حال حاضر منطقە بودە وهست.

قاسملو زمان جنگ تحمیلی دستش در دست صدام حسین و سازمان منافقین کە در زمان حکومت بعث دارای قدرت فراوانی بودند و این واقعیت بعد از سقوط صدام و افشا شدن پروندەهای بایگانی آشکار شد بوده است.
حزب دمکرات در حال حاضر در اربیل ملاقات هایی را با سران عربستان سعودی داشتە و محمد صالح قادری مبالغ هنگفتی را از عربها بخصوص  از سعودی ها دریافت کرده است.

در آن طرف قضیە مصطفی هجری هم در سفرهای اروپایی خود کاسە گدایی به دست گرفتە و از آمریکا و کشورهای اروپایی به بهانه جنگ با جمهوری اسلامی پول و تجهیزات نظامی می گیرد و در اقلیم کردستان عراق هم غلام حلقە بە گوش بارزانی هستند.

در واقع باید گفت حزب منحلە دمکرات و دیگر احزاب کرد اپوزیسیون ایران توان این را ندارند تا مستقل باشند و نخواهند بود.

سند روسیاهی دیگری را از گروهک های کردی در حالی مشاهده می کنید که این گروهکها بارها نزد مقامات اقلیم کردستان و مردم کردستان ایران وانمود می کنند که منافقین در انفال کردهای عراق دست داشتند و هیچوقت این کار منافقین را فراموش نخواهند کرد!

و اینگونه با سیاستمداران اقلیم و مردم کردستان بازی کرده و شعور آنها را به سخره می گیرند.

ناگفته نماند اسنادی در دست هست که از ارتباط های مخفی این گروهکها با رضا ربع پهلوی و مریم رجوی هم حکایت دارد که بزودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا