درخواست مجازات برای وکلای حامی تروریست های پ.ک.ک و پژاک

آکام نیوز: سه شنبه گذشته دولت آمریکا با انتشار بیانیه ای از تعیین جایزه ۱۲ میلیون دلاری برای ارائه دهندگان اطلاعات منجر به دستگیری سه تن از رهبران پ.ک.ک خبر داد.

خانواده قربانیان ترور در بیانیه ای ضمن محکومیت بیانیه برخی وکلای کرد ایرانی، در دفاع از رهبران تروریست پ.ک‌.ک و پژاک خواستار برخورد با این افراد شدند.

به گزارش انجمن بی تاوان، نسخه ای از این بیانیه در اختیار آکام نیوز قرار گرفته که به این شرح منتشر می شود؛

خانواده های شهدای قربانیان ترور،بیانه وکلای ایران را در حمایت از سران پ.ک.ک محکوم نموده و خواهان برخورد جدی نهادهای امنیتی با این افراد شدند.

سازمان تروریستی پ.ک.ک به منظور کاهش فشارهای دولت ترکیه در سناریوی سخیفانه با دولت فعلی امریکا ، پاداش کلانی را برای افشای محل اختفای ۳ تن از رهبران پ.ک.ک تعین نموده است.

سناریوی از پیش تعین شده میان پ.ک.ک و دولت امریکا زمینه جولان و تبلیغ گسترده برای پ.ک.ک را فراهم نموده است .

در همین راستا برخی از وکلای کُرد ایران اسلامی با بی شرمی هرچه تمام تر، نسبت به خون شهیدان و قربانیان ترور پ.ک.ک و پژاک خیانت کرده و همسو با تروریست ها، بیانیه ای صادر و اقدام آمریکا را محکوم نموه اند.

خانواده شهدا و قربانیان ترور پ.ک.ک و پژاک طی بیانیه ای رفتار غیر اخلاقی وکلای حامی تروریست را محکوم و از نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست می نماید، با خاطیان بشدت برخورد نمایند.

وکلای حامی تروریست با اشرافیت به اینکه پ.ک.ک در لیست سازمان های تروریستی بوده و تمامی منابع مالی و تسلیحاتی آنان توسط آمریکا و عربستان تامین می شود، در رفتاری عامدانه از پ.ک.ک حمایت می نمایند، در شرایطی این افراد مدعی قانون مداری می باشند که با صراحت و بی شرمی هرچه تمام خون شهداء را پایمال و سنگ تروریست ها را به سینه می زنند.

جمهوری اسلامی ایران، بایستی در حمایت از خون شهیدان و قربانیان ترور پ.ک.ک و پژاک سکوت نکرده و با این افراد تروریست پرور بشدت برخورد نمایند.

"خانواده شهدا و قربانیان ترور"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا