اتحاد ۱۰ سازمان منهای پژاک را باور کنیم یا دعوای دمکرات و کومله را؟

آکام نیوز: این روزها که بازار اتحاد و توافقنامه همکاری داغ است و تقریباً ماهی یک اتحاد سازمانها و احزاب برای تعیین سرنوشت و تقسیم قدرت در آینده خیالی و توهمات احزاب در مورد ایران را شاهد هستیم. از کنگره ملیت ها گرفته تا اتحاد برای دمکراسی تا مرکز همکاری های احزاب کردستان تا نشست واشنگتن نوری زاده و… این آخری که اسمش تفاهم ۱۰ سازمان منهای پژاک و برادران کودار است! اتحاد ۱۰ سازمان منهای برادران پژاک و کودار تقریباً مهمترین اقدام برجسته اش در بدو تولد موضع گیری در مورد کارگزران نیشکر هفت تپه بوده است! البته خوب باز کارکردش انصافاً از سازمانهای همگرایانه قبلی به مراتب بیشتر بوده بالاخره یک اطلاعیه ای صادر کرده است. اما نمی دانیم این تفاهم را باور کنیم یا دعواهای دمکرات و کومله را در فضای مجازی. مسأله ای که دیگر داد رحیم رشیدی را نیز درآوده است.

به گزارش آکام نیوز، مستر کورد ضمن اعتراف به این وضعیت خطرناک ، خواستار واکنش سریع و قاطع سران دو حزب شده است. رحیم رشیدی مجری سابق تیشک تی وی و عضو فعلی کمیته خارج حدکا ، که با تعطیلی این کانال به آمریکا مهاجرت کرد و در انجا بە عنوان خبرنگار کردستان تی وی فعالیت خبرنگاری آماتوری خود را ادامه داد و در دو سال گذشته نیز با تلویزیون کردستان ۲۴ وابسته به مسعود بارزانی همکاری تنگاتنگی داشته است.
مدتی پیش که رشیدی به عنوان خبرنگار کردستان ۲۴ در پرس کنفرانس ترامپ حاضر می‌شود ، در مورد رابطه آمریکا و اکراد از ترامپ سوال می نماید که ترامپ در جواب رحیم رشیدی را “مستر کرد ” خطاب می کنند . از روزی که این کلمه از زبان ترامپ جاری شده حالت سر مستی و شعف فراوانی در رحیم رشیدی بروز کرده که از نظر روان شناسی و عاطفی بسیار عجیب و غریب می نماید و الان خود را دایه دلسوز تراز مادر می داند. ترامپ احتمالا عکس های رحیم رشیدی با جنی دختر اروپایی را دیده که اینطور حس همرنگ پنداری و یکسان بودن به او دست داده و رحیم را نیز ماننده خودش دیده است و مستر کورد خطاب کرده است.
رشیدی حتی صفحه فیس بوک خودش را هم بە مستر کورد تغییر داده و در موارد زیادی به جای نوشتن نام خودش از همین عبارت استفاده کرده بعد از این ماجرا گویا توهم او را برداشته و حتی در موارد زیادی شروع به امر و نهی سران سیاسی احزاب کردی نموده است. خبر ندارد اصلاً هجری و مهتدی (دیپلمات کورد) او را قبول ندارند.

در آخرین مورد که اتفاقا از سایر موارد هم جالبتر مینماید توصیه نامه ای است که نامبرده خطاب به سران دمکرات ( حدکا ) و کومله ( مهتدی ) صادر کرده است .
رشیدی در این بیانیه ضمن اعتراف به جنگ شدید رسانه ای کادرهای کومله و حدکا بر ضد یکدیگر در فضای مجازی ، از این روند انتقاد نموده و از رهبری حدکا و کومله خواسته است تا برای پا بر جا ماندن روابط استراتژیک این دو حزب با یکدیگر و برای اثبات حسین نیت خود ، کسانی را که در فضای مجازی به شعار پراکنی بر ضد طرف مقابل و همچنین باز کردن زخمهای قدیمی اقدام میکنند را مجازات نمایند. البته ابن را به رحیم رشیدی استثنائاً حق می دهیم اما رحیم جان و جناب مستر کورد. آقایان گرفتن و بستن و مجازات کردن را خوب بلدند. کاش توصیه می کردی کار ریشه ای بکنند ببینند منشأ این نابسامانی در چیست؟ جز دیکتاتوری و مادام العمر شدن آقایان مهتدی و هجری؟ و هزاران تز پوسیده دیگر که بر افکار این حزب سایه انداخته است؟
شایان ذکر است که در روزهای گذشته اعضای کومله مهتدی و حدکا به تخریب یکدیگر پرداخته اند فحاشی و جنگ لفظی بین دو طرف به حدی شدت گرفته که بسیاری را نگران کرده و به واکنش وا داشته است.

در پایان مقایسه کنید مستر ترامپ را با مستر کورد چقدر شباهت دارند! :

این مستر کورد در بالا را مقایسه کنید با مستر ترامپ در پاییین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا