حشدالشعبی ملک الموت دمکرات‌ها

آکام نیوز: بنابر خبرهای رسیده‌ از دشت کویه‌ و کمپ آزادی مقرهای حزب دمکرات کردستان ایران،طی چند روز اخیر گزارش‌هایی به‌ کمیته‌ امنیت حزب دمکرات می‌رسد مبنی بر اینکه‌ نیروهای حشدالشعبی قصد عبور از محور کویه‌ را دارند.

این خبر نه‌ تهدیدی برای کسی یا سازمانی در بر دارد و نه‌ ترسی برای افرادی درست می‌کند،یک گروه شبه‌ نظامی قصد عبور از مسیری را دارد؛این خبر برای چه‌ کسی نشانه‌ تهدید یا وحشت آفرینی می‌باشد؟؟

جالب توجه‌ اینکه‌،سه‌ روز قبل،که‌ این خبر به‌ “محمد صاحبی” مسئول کمیته‌ امنیت حدکا می‌رسد،از همان لحظه‌ اول به‌ تمام نیروهای مستقرش در ارگان‌ها خبر می‌دهد،بعد تمامی فرماندهان نظامی حزب را باخبر می‌کند که‌ جلسه‌ایی فوری و فوق سری باید برگزار شود.در شروع جلسه‌ و قبل از هر چیزی می‌گوید که‌ ما توان مقابله‌ با حشدالشعبی را نداریم،قرار است نیروهای حشدالشعبی از این جاده‌ عبور کنند و احتمال ضربه‌ زدن به‌ خودمان را دارد.باید هیچگونه‌ حرکتی که‌ موجب تحریک حشدالشعبی شود صورت نگیرد وگرنه‌ اونا اهل شوخی نیستند!

بهرحال تا این لحظه‌ هنوز در آماده‌ باش کامل هستند و هیچ کس هم حق تیراندازی ندارد و جالب‌تر اینکه‌،رهبری حزب هیچکدام در آزادی نیستند و به‌ اربیل و سلیمانیه‌ فرار کرده‌اند.

حال برای هر خواننده‌ایی سوال پیش می‌آید که‌ مگر اینان خود را حزب مسلح و معارض جمهوری اسلامی نمی‌دانند؟پس اینگونه‌ جنگ می‌کنند؟حشدالشعبی یک گروه شبه‌ نظامی کوچک با ادوات محدود است که‌ حزب دمکرات با ۷۶ سال قدمت از آن می‌ترسد،پس چگونه‌ می‌خواهد با سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی درگیر شود؟

در آخر سر حشدالشعبی هم هیچگاه از آنجا رد نشد…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا