غوغای استفاده ابزاری از زنان در بین اعضای احزاب کمپ نشین

آکام نیوز: شعارهای معروف و اغوا کننده”برابری زن و مرد”،”زنها فرقی با مردها ندارند”،”همه رفقای زن عین رفقای مرد می‌توانند حتی نیمه شب به اتاق های مجردی یکدیگر بروند و کسی حق ندارد آنها را زیر سوال ببرد” از این نوع جملات در اردوگاه‌های پ.ک.ک، پژاک، حدکا و … به وفور یافت می‌شود.

در اردوگاه‌های حزب دمکرات بارها و بارها از زن‌ها به بهانه برابری با مردها و آزادی زن، سوء استفاده ابزاری شده و این مورد هر هفته تکرار می شود. در تازه‌ترین گزارش محرمانه داخلی که از اردوگاه حدکا به دست آمده؛در هفته گذشته مورد جدیدی از روابط نامشروع مکرر در مورد یک زن که به تازگی به حدکا ملحق شده و رسما بعنوان پیشمرگ،وارد‌ صفوف این گروه شده است،اتفاق افتاده است.

بنابراین گزارش این زن به نام “ا. ص.” که از روستای “ر”فرار کرده بود با اینکه مدت خیلی کمی است وارد گروه شده اما هر روز و هر شب در اتاق یک فرمانده و کادر و پیشمرگ دیده می‌شود.

یکی از فرماندهان حزب به این زن گفته؛این نوع رابطه خدمت به پیشمرگانی است که سالهاست در کوه و کمر زندگی می‌کنند و تمام نیازهای شان سرکوب شده و تو داری به کردستان خدمت بزرگی می‌کنی.

زنان بی کس،زنان بی پناه و یا زنان فراری به امید مثلا رسیدن به حقوق زنان وارد تشکیلات این گروهک‌ها می‌شوند ولی بعدا متوجه می‌شوند از این خبرها نیست و آنچه که در رسانه‌های گروهک‌ها دیدند با آنچه که از نزدیک می‌بینند،زمین تا آسمان تفاوت دارد.

استفاده ابزاری از زنان،جزء لاینفک گروه‌های ضد اجتماعی همچون پ.ک.ک، پژاک،کومله و یا حدکا است که نیروهایشان را به زندگی مخفی،زیر زمینی و ضد خانوادگی ترغیب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا