ایجاد فضای بی اعتمادی توسط کمیته‌ امنیت در حزب دمکرات کردستان ایران

آکام نیوز: اثرات و نتایج حملات موشکی سپاه پاسداران بر مقرهای حزب دمکرات هر روز بیشتر خود را نمایان می‌کند.

بحران‌ها و تنش‌هایی که‌ دامن‌گیر حزب شده‌ است،حزب را به‌ منجلابی فرو برده‌ است که‌ بیرون آمدن از آن بسی زمان و بهاء می‌خواهد که‌ سران حزب با توجه‌ به‌ خصوصیات و شخصیت‌هایی که‌ دارند،محال است به‌ آسانی بتوانند از عهده‌ آن برآیند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که گویا کمیته‌ امنیت به‌ دنبال افرادی در حال جستجو است که‌ از نظر آن‌ها جاسوس و مهره‌ی جمهوری اسلامی هستند و در جریان موشکباران،اطلاعات و گزارش‌های دقیقی از داخل قلعه‌ به‌ جمهوری اسلامی داده‌اند و آنان هم با استفاده‌ از آن اطلاعات توانسته‌اند آنقدر دقیق در خصوص زمان و مکان جلسه‌،عملیات خود را اجرایی کنند.

یعنی سران حزب و حتی با توجه‌ به‌ اعتراف کشورها،احزاب و جریان‌های مختلف،همگی دقت عمل موشک‌ها را بی همتا دانسته‌اند و آن را نتیجه‌ی توان قابل توجه‌ موشکی جمهوری اسلامی می‌دانند.

در گزارش رسیده‌ آمده‌ است که‌ کمیته‌ امنیت میان اعضای حزب جاسوس گماشته‌ است که‌ بتوانند از افراد مشکوک حرف بکشند و شاید با این روش به‌ سرنخ‌هایی برسند،ولی این کار کمیته‌ امنیت نتیجه‌ عکس برای حزب به‌ دنبال داشته‌ است،چون افراد جاسوس کمیته‌ امنیت به‌ گونه‌ایی عمل کرده‌اند که‌ طرف‌های مقابل به‌ واضحی متوجه‌ شده‌اند که‌ اینان چه‌ برنامه‌ایی دارند و این مسئله‌ باعث خشم و دلسردی و بی اعتمادی افراد نسبت به‌ یکدیگر شده‌ است.

کمیته‌ امنیت اینگونه‌ می‌خواهد عوامل نفوذی جمهوری اسلامی در حزب را پیدا کند ولی از این مسئله‌ غافل شده‌اند که‌ در روز برگزاری پلنوم “آسو حسن زاده‌” به‌ چه‌ دلیل در آن جلسه‌ حضور نداشته‌ است؟؟!!

یا مصطفی هجری آن روز کجا و چرا پنهان شده‌ بود.؟؟!!

هر وقت به‌ پاسخ این سوالات رسیدند شاید بتوانند به‌ سرنخ‌هایی دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا