بازداشت پیشمرگانی که زنده از ایران به حزب دمکرات بر می گردند!

آکام نیوز- اختصاصی: برابراخبار واصله از شمال عراق، مطلع شدیم حزب دمکرات کردستان ایران که مدتی است در قالب پروژه راسان مصطفی هجری، تیم هایی را روانه کشور می کند و تیم ها یکی پس از دیگری منهدم می شوند اما برخی از این تیم ها و اعضای آنها را که زنده به کشور بر می گردند بازداشت می کند!

به گزارش آکام نیوز، مصطفی هجری سرکرده حزب دمکرات دستور این بازداشت ها را صادر کرده است.

بر پایه این گزارش، گروهک حزب منحله دمکرات کردستان ایران به مسئولان خود دستور داده تا عناصری که از تیم های نظامی که وارد کشور می شوند و سالم به مقرهایشان در شمال عراق و کویه بازمی گردند، را زندانی کنند.

فارغ از اینکه این نوع بازداشت ها نشان از بی اعتمادی حزب دمکرات به نیروهای خودشان است اما این مسئله موجب بروز یاس، ناامیدی و بی انگیزگی در بین پیشمرگان شده است.

یکی از منابع خبری ما ضمن تایید این خبر گزارش داده که حزب دمکرات در همین ارتباط یکی از نیروهای خود بنام آکام دریایی را زندانی می کند.

رهبری حزب دمکرات به آکام دریایی می گویند؛ چرا فقط تو و یک نفر دیگر از تیم زنده مانده اید؟؟!!

چرا بقیه کشته می شوند اما شما کشته نشده اید؟!

پس شما آنها را به کشتن داده اید و تو ( آکام دریایی) چرا فرار کردی؟!

این پیشمرگ نگونبخت مدتها تحت بازجویی، بازخواست و شدیدترین شکنجه ها قرار می گیرد و بعد بازداشت می شود.

دیگر به او سمت فرماندهی را نمی دهند و رهبری به او دستور می دهد از این پس حق ندارد در کوه موبایل همراه داشته باشد!

و او را همچون نیروهای جدیدالورود و تازه وارد به کوه می فرستند و همیشه بعنوان مظنون به او نگاه می کنند و بار فشار روحی روانی شدیدی به وی وارد می کنند.

از این نمونه ها زیاد هستند و کم نیستند مواردی که تنها بخاطر زنده برگشتن روانه سیاه چال های حزب دمکرات شده اند و این درس عبرتی می تواند برای بقیه نیروهای این حزب منحله باشد.

حزبی که به نیروهای خود هم اعتماد ندارد، و همیشه به آنها بعنوان نیروی نفوذی نگاه می کند، هرگز وفایی برایشان نخواهد داشت و مرگ آنها بیشتر به نفع اتاف فکر تبلیغاتی حزب دمکرات است تا زنده برگشتنشان.

این نوع برخوردهای رهبری با نیروهای خود، موجی از بی انگیزگی و ناامیدی را در بین پیشمرگان حزب بوجود آورده است و نیروهای این گروه ترجیح می دهند دیگر با تیم ها وارد کشور نشوند و یا به فکر رفتن به اروپا باشند.

"قضاوت با افکار عمومی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا