گزارش تکاندهنده آکام نیوز از جنایت علیه بشریت در حزب منحله دمکرات

آکام نیوز: جنایت علیه بشریت با تسلیح کردن نوجوانان زیر سن قانونی در گروهکهای حزب دمکرات کردستان ایران و کومله، اتفاق افتاده است.

به گزارش آکام نیوز، در گروهکهای کردی بخصوص کومله و دمکرات، هستند بسیاری از نوجوانانی که زیر سن قانونی هستند و در این گروهکها پذیرفته می شوند.

در خصوص تسلیح کردن نوجوانان کم سن و سال، گروهکهای کومله و دمکرات دست بالایی دارند و مشابه پ.ک.ک و پژاک، با این کار غیرانسانی، عملا این نوجوانان را به دام مرگ می کشانند نوجوانانی که بجای مدارس راهنمایی و دبیرستان، سر از اردوگاههای این جنایتکاران در می آورند.

نوجوانانی که فریب تبلیغات رسانه های ماهواره ای این گروهکهای عوام فریب را می خورند.

حال اگر بگوییم این نوجوانان بخاطر خام بودن و بی تجربه بودن، راهی قتلگاههای احزاب کردی می شوند، چرا رهبران این گروهکها که به اصطلاح بزرگ و عاقل هستند، چرا بجای بازگرداندن این نوجوانان به کشور، آنها را بلافاصله راهی پذیرش و آموزشگاه کرده و در آخر نیز در قالب تیم های تروریستی راهی کشور می کنند تا بدون هیچ تجربه عملی در مسائل نظامی به راحتی کشته شوند و باقی ماجرا…

خوانندگان آکام نیوز اگر بخاطر داشته باشند، در جریان انهدام تیم های اخیر گروهک حزب دمکرات کردستان، عکس جسد نوجوانی ۱۶ ساله هم دیده شد بنام شاخه وان.

شاخه وان پسر نوجوانی بود که از سوی مصطفی هجری سرکرده گروهک دمکرات به آغوش مرگ فرستاده شده بود و وقتی نیروهای مسلح کشورمان، جنازه این نوجوان را می بینند برایش اشک می ریزند و لعنت می فرستند بر باعث و بانی مرگ این نوجوان فریب خورده ای که ۱۶ سال بیشتر نداشت.

مسلح کردن نوجوانان زیر سن قانونی در گروهک تروریستی دمکرات

همچنین این گروهکهای عوام فریب پسران و دختران زیر سن قانونی دخترانی را بە میدان های جنگی اعزام می کند تا با کشتن این نوجوانان کم سن و سال، از نام آنها استفاده تبلیغاتی کرده و ماهها برای خود، خوراک تبلیغاتی مهیا سازند.

در دهه ۶۰ نیز، بسیاری از کشته شدگان گروهک تروریستی دمکرات، نوجوان و کودک بوده اند و این مسئله غیرقابل انکار بوده و اسناد غیرقابل انکار این ادعا موجود است که در وقت مقرر منتشر خواهد شد.

کومله و دمکرات از طریق تبلیغات فریبنده در محیط های مجازی از جمله فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی مجازی، پسران و دختران زیر سن قانونی را فریب دادە و پس از پیشمرگ کردن، در قالب تیم های مسلح روانه کشور می کند و این پیشمرگ کردن نوجوانان کم سن و سال از جانب گروهکهای تروریستی کومله و دمکرات همچنان ادامه دارد.

در تصویری که می بینید یکی از این نوجوانان کم سن و سال (مبین قادری)،۱۴ ساله توسط حزب منحله دمکرات کردستان ایران، با وعده های واهی فریب داده شده و به این گروهک کشانده می شود، حزب دمکرات با افتخار و در کمال وقاحت، مصاحبه ای نیز از مبین قادری پخش می کند و نشان می دهد که او آماده راسان حزب دمکرات است!

مسلح کردن نوجوانان زیر سن قانونی در گروهک تروریستی دمکرات

یعنی آماده مرگ و استفاده تبلیغاتی از نام "شهید"، یعنی همان بلایی که بر سر شاخه وان نگونبخت آوردند بر سر مبین نیز بزودی خواهند آورد و دور نیست خبر مرگ این نوجوان فریب خورده نیز تیتر یک نشود!

این نوجوان ۱۴ ساله در حالی مسلح شده که این گروهک در اساسنامه خود، به صراحت اعلام کرده که؛ لباس و اسلحه پیشمرگی  را افرادی می توانند استفاده کنند که سن آنها بالاتر از ۱۸ سال باشد!

اساسنامه ای که خود این گروهک به آن عمل نمی کند، اما آیا مبین قادری و شاخه وان ها بالای ۱۸ سال هستند؟!

مسلح کردن نوجوانان زیر سن قانونی در گروهک تروریستی دمکرات

تصاویر تعدادی از نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ ساله را ملاحظه می فرمائید و حال این سوال مطرح می شود آیا حزب دمکرات خود به بند دوم ماده ۲ اساسنامه عوام فریبانه خود که بیشتر جنبه تبلیغاتی و رسانه ای دارد عمل می کنند؟!

این بند از اساسنامه گروهک تروریستی دمکرات که در آن به صراحت از مسلح کردن افراد بالای ۱۸ سال گفته شده اما به آن در واقعیت عملی نمی شود را ملاحظه می کنید.

استفاده از کودکان بعنوان پیشمرگ و مسلح کردن این نوجوانان کم سن و سال، یک جنایت جنگی محسوب می‌شود و بر اساس قوانین بین المللی سردمداران گروهکهای تروریست ضد انقلاب که عامل اصلی این کار غیرانسانی هستند باید محاکمە شوند.

سکوت حکومت اقلیم کردستان عراق بعنوان حامی و پشتیبان این گروهکها و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری در این ارتباط بسیار جای سوال دارد و قابل تامل است!

حال اگر این اتفاق در جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشورمان می افتاد، الان صدای دهها نهاد به اصطلاح حقوق بشری و مراجع بین المللی، بلند شده بود و جمهوری اسلامی ایران را بارها به نقض حقوق بشر و استفاده از کودکان و نوجوانان در جنگ متهم می کردند.

اما در عالم سیاست آمریکا و اروپا این سیاست یک بام و دوهوا و استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشر، امری طبیعی است و نباید امیدی به آن داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا