صحت خبر آکام نیوز تایید شد+ سازمان خبات رسما از کمیته همکاری احزاب کردستانی استعفاء داد

آکام نیوز: اختلاف و کشمکش بر سر یاوه سرایی های عبدالله مهتدی سرکرده کومله در کمیته همکاری احزاب کردستانی، به اوج خود رسیده است و این خبری بود که ما هفته گذشته پیشاپیش از وجود اختلافات جدی در این کمیته بر سر مسائل مهم مورد بحث در نشست، خبر داده بودیم و امروز صحت اخبار ما توسط کومله تایید شد!

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی موسوم به سازمان خبات کردستان ایران روز گذشته رسما از عضویت در کمیته همکاری احزاب کردستانی کناره گیری کرد.

خبات در حالی با کناره گیری خود، از وجود اختلافات جدی پرده برداشت که همواره عبدالله مهتدی سرکرده کومله از موفقیت آمیز بودن نشست های این کمیته موهوم خبر می داد و بار دیگر روسیاهی برای ذغال ماند.

نشست کمیته موسوم به همکاری احزاب کردستانی با وجود اعلام موفقیت آمیز بودن آن در روزهای گذشته و همچنین پخش اخبار آکام نیوز در خصوص شکست پروژه های سرکرده کومله در این کمیته، عملا شکست خورده و این خبر امروز توسط گروهک تروریستی کومله در کانال رسمی این گروهک تایید شد.

نشست مرکز موهوم "کمیته احزاب کردستانی"، هیچگاه ماحصلی جز شکست و اضمحلال بهمراه نداشته و این گروهکها بر خلاف اخباری که منتشر کرده بودند، هیچ موفقیتی نداشتند و از همان روز اول شکست خورده بودند اما چون دروغ در این گروهکها حرف اول را می زند کما فی السابق بجای اعلام خبر شکست، به دروغ، از پیروزی نقشه هایشان برای ایران خبر دادند.

اختلافات جدی بر سر بحث فدرالیزم در ایران، باعث انشقاق و چند دستگی در این گروهکها شده است اما تا شب گذشته این گروهکها همچنان بر طبل دروغ می کوبیدند و اعلام می کردند همه چیز گل و بلبل است و ما بردیم!

این گروهکها همچون همیشه، با پخش اخبار دروغ، سعی در فریب مردم و اعضا و هواداران خود داشتند و امروز ناچار شدند ادعای خودشان را تکذیب کنند.

اما بالاخره این دروغ پردازی ها با اعلام رسمی گروهک تروریستی خبات کردستان مبنی بر خروج از این کمیته همکاری، به دلیل اختلافات فاحش و جدی با گروهکهای کردی، نتوانست بیشتر از این ادامه پیدا کند و گروهکهای کومله و دمکرات دیگر نتوانستند، این اختلافات جدی را مخفی نگه داشته و افکار عمومی را گول بزنند.

ساعاتی پیش گروهک موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران( شاخه عبدالله مهتدی)، رسما با صدور بیانیه ای، اعلام داشت که؛

ما در کمیته همکاری احزاب کردستانی، خیلی تلاش کردیم، مشکلات و اختلافات را حل کنیم اما متاسفانه چون به نتیجه ای نرسیدیم مجبور شدیم امروز اعلام کنیم، سازمان خبات کردستان که با ما از روز اول بر سر بحث فدرالیزم اختلافات بسیار جدی داشت، از عضویت در کمیته همکاری احزاب کردستانی کناره گیری کرد و حاضر نشد با ما باشد!

"قضاوت در این ارتباط با افکار عمومی"!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا