حملات شدیدالحن کادر قدیمی کومله به مهتدی؛سکوت در مقابل سیاستهای مهتدی خیانت به کومله است

آکام نیوز: یکی از اعضا و کادرهای قدیمی گروهک کومله، به شدت از سیاستهای عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله انتقاد کرده و او را با تندترین الفاظ مورد خطاب قرار داد.

به گزارش آکام نیوز، شورش خراسانه در پیامی خطاب به پیشمرگان، کادرها و هواداران کومله می گوید؛

سکوت در مقابل سیاستهای عبدالله مهتدی که صدها کادر و پیشمرگ عزیز داخل صفوف کومله و مردم شهرهای کردستان را آواره و دربه در کرده است، تعداد زیادی از پیشمرگان و کادرهای کومله بر اثر سیاستهای عبدالله مهتدی ناامید و افسرده شده اند.

دوستداران و پیشمرگان قدیمی و جدید کومله بخاطر چند آدم غیرانقلابی، تنبل و پولکی، آواره و دربدر و ناامید شده اند و سکوت در مقابل این افراد خیانت است.

خراسانه در ادامه می گوید؛

وظیفه هر فرد دلسوز کومله این است که در مقابل سیاستهای نابخردانه و باطل بایستند و از خون و از ایستادگی و مقاومت هزاران پیشمرگ کشته شده کومله و کادرها و پیشمرگان معتقد راستین کومله، دفاع کنند.

این عضو قدیمی کومله در ادامه بشدت از ریخت و پاش های اموال کومله توسط عبدالله مهتدی سرکرده این گروهک انتقاد کرده و بر این باور است که عبدالله مهتدی پول و دارایی های کومله را حیف و میل کرده و صرف سفرهای خارجی بی مورد و بی فایده خود کرده است.

شورش خراسانه در ادامه در این ارتباط می گوید؛

کومله و اموال و ثروت کومله نباید در اختیار سیاستهای نزدیکی عبدالله مهتدی با فارس هایی نظیر علیرضا نوریزاده ها و محسن سازگارها بشود.

سکوت در مقابل سیاستهای مهتدی خیانت است

عبدالله مهتدی تمام پول های کومله را صرف سیاستهای خود در راستای نزدیکی با افکار نوری زاده و سازگارا و دیگر اپوزیسیون فارس کرده است و به این ترتیب، در حال نابودی کومله است.

او در ادامه در فراخوانی خطاب به همه کادرها، هواداران و پیشمرگان کومله می گوید؛

در مقابل این سیاستهای نابخردانه عبدالله مهتدی سکوت نکنید و نگذارید پول های کومله را به باد بدهد و جلوی سیاستهای باطل او بایستید، اگر سکوت کنید به خون جانباختگان کومله خیانت بزرگی کرده اید.

شایان ذکر است تصویری از مطلب شورش خراسانه را در این گزارش ملاحظه می کنید که تماما و عینا بدون کم و کاست منتشر شد.

سکوت در مقابل سیاستهای مهتدی خیانت است

ناگفته نماند همانطوریکه در گزارش های پیشین اعلام شد سفرهای عبدالله مهتدی به آمریکا و اروپا و صرف پول های بسیار هنگفت در این سفرها و همچنین اختلاس های گسترده مالی توسط سرکرده کومله و باند نزدیک به او با انتقاد شدید پیشمرگان و افرادی که به دلسوزان کومله مشهور هستند روبرو شده است.

یکی دیگر از دلایل اختلافات شدید امثال شورش خراسانه با عبدالله مهتدی، حیف و میل پول های کومله است که منتقدان درون گروهی این پول ها را حق پیشمرگانی می دانند که ۲۴ ساعت شبانه روزی در حال نگهبانی در اردوگاه هستند، در سرما و گرما با یک حقوق بخور و نمیر کل زندگی و وقت خود را صرف اردوگاه مهتدی کرده اند اما هیچوقت توجهی به مطالبات و خواسته های ابتدایی آنها نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا