زمزمه های اختلافات جدی رهبران کمونیست کارگری به گوش می رسد، مینا احدی پلنوم را تحریم کرد

آکام نیوز: در گروهکهای تروریست کردی، پلنوم مهم ترین نشست رهبران محسوب می شود، این نشست بحدی مهم است که اگر یک عضو رهبری در روز پلنوم بیمار باشد یا به دلایلی نتواند در پلنوم شرکت کند، رهبران گروه، برگزاری جلسه پلنوم را یک یا چند روز به تاخیر می اندازند اما در گروهک حزب کمونیست کارگری این اتفاق نیفتاد و همین امر موجب بوجود آمدن شائبه هایی در خصوص اختلافات جدی در بین سران این گروهک، شده است.

به گزارش آکام نیوز، چهل و نهمین پلنوم کمونیست کارگری در روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه سالجاری برگزار شد و در جریان این پلنوم اعضای جدید دفتر سیاسی نیز انتخاب شدند البته اعضا همان اعضای سابق هستند و برگزاری این انتخابات ها همیشه فرمالیته بوده و بر اساس یک روند دموکراسی درون گروهی انجام نمی شود.

حمید تقوایی کما فی السابق بعنوان لیدر اصلی این گروهک انتخاب شد و ۲۵ نفر هم بعنوان اعضای دفتر سیاسی انتخاب شدند.

اما مهم ترین بخش این پلنوم حضور کلیه اعضای کمیته مرکزی بود که یک غایب بزرگ داشت، مینا احدی!

گروهک کمونیست کارگری اعلام کرد دلیل عدم حضور مینا احدی، بیماری او بوده است!

اما همه افرادی که با سیاست های این گروهکها آشنایی دارند بر این امر واقف هستند که پلنوم برای رهبران مهم است و مشاهده شده وقتی عضوی بیمار بوده بخاطر او پلنوم به روز دیگری موکول شده است اما چرا در مورد مینا احدی این اتفاق نیفتاد؟!

مینا احدی بتازگی به مخالفان سیاستهای حمید تقوایی تبدیل شده است و در برخی محافل از او انتقاد جدی کرده است.

Related image

گفته می شود مینا احدی گرایشات نزدیکی به شاخه دیگر کمونیست کارگری پیدا کرده و اختلافات جدی با رهبران کنونی کمونیست کارگری پیدا کرده است و به همین خاطر نیز بیماری را بهانه کرده و حاضر به شرکت در پلنوم نشد.

این در حالی است بر اساس اساسنامه داخلی کمونیست کارگری، برگزاری انتخابات بدون حضور حتی یک عضو رهبری، فاقد اعتبار است.

اما اعضای رهبری بخصوص حمید تقوائی بر برگزاری انتخابات دفتر سیاسی تاکید کردند و حاضر نشدند پلنوم را بخاطر مینا احدی به تاخیر بیاندازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا