شورش خراسانه؛ دستور ترور رهبران کمونیست کارگری را عبدالله مهتدی، رضا کعبی و بهرام رضایی به من دادند

آکام نیوز: شورش خراسانه از پیشمرگان و کادرهای قدیمی گروهک کومله مجددا بر اظهارات قبلی خود تاکید کرده و اعلام داشته رهبران کومله به من دستور حذف فیزیکی رهبران کمونیست کارگری را دادند.

به گزارش آکام نیوز، شورش خراسانه از ۳ نفر بعنوان طراحان اصلی ترور نام می برد ۳ نفری که سابقه سیاه هر ۳ بر همگان عیان است؛

عبدالله مهتدی که نیازی به معرفی ندارد و تک تک اعضای قدیمی کومله حتی در گروه کومله کمونیستی و کمونیست کارگری که همسنگران قدیمی او هستند، با خصوصیات و خصلت های او آشنایی دارند و هیچکدام منکر این روش های غیرانسانی او نیستند.

رضا کعبی نیز که هر ساله با اعزام تیم های تروریستی به داخل کشور از بین پیشمرگان جدیدی که هیچ تجربه حضور در درگیری های مسلحانه و نظامی را نداشتند، باعث مرگ دهها پیشمرگ کومله ایلخانی زاده و مهتدی شد.

بهرام رضایی مشهور به بهرام ره ش( بهرام سیاه)، نیز که مدتی بعد از پیوستن به کومله ایلخانی زاده مشخص شد برای مهتدی جاسوسی می کرده و قصد داشته تا با یک کودتای خونین، کومله ایلخانی زاده را منحل کرده و بعد از لو رفتن این توطئه به کومله مهتدی ملحق شد و مدتی بعد نیز که مهتدی به وعده هایی که به بهرام رضایی داده بود عمل نکرد، رضایی ناچار شد همراه تعدادی از پیشمرگان کومله که همراه او به کومله مهتدی ملحق شده بودند راهی کرکوک شود و در حومه کرکوک با پیشمرگانش مقری ایجاد کند.

رضایی در ترور تعداد زیادی از پیشمرگان منتقد کومله دست داشته و بسیاری را به گواه پیشمرگان قدیمی کومله کمونیستی با برچسب نفوذی و جاسوس بودن جمهوری اسلامی ایران، به قتل رساند.

پس با نگاهی به کارنامه هر ۳ نفری که متهم اصلی این ماجرا هستند براحتی هر فردی در می یابد که شورش خراسانه حقیقت را گفته و این کارها از این ۳ نفر بر می آید.

بسیاری از اعضای قدیمی کومله معتقد هستند این مسئله شوخی نیست و باید در یک کمیته حقیقت یاب بی طرف بررسی شده و مقصران دادگاهی و محاکمه شوند.

این یک جنایت غیرانسانی است که برای ساکت کردن صدای مخالفین و منتقدان به ترور آنها اقدام شود.

کما اینکه شاهد هستیم در برخی از مناطق کردنشین ایران، بسیاری از شهروندان کردزبان کشورمان تنها و تنها به خاطر همکاری با جمهوری اسلامی و مخالفت با گروهکهای کردی دستور ترورشان توسط همین افراد صادر شده و به مرحله اجرا در آمده است.

امثال عبدالله مهتدی که دستشان به خون صدها شهروندان بیگناه ایرانی آلوده است براحتی می توانند امثال رحمان حسین زاده ها را هم از سر راه بردارند و این یک حقیقت غیرقابل انکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا