ضد انقلاب پته سرکرده کومله را روی آب ریختند؛ مهتدی دستور ترور ۲ کادر کومله و ۳ کادر کمونیست کارگری را صادر کرد

آکام نیوز: چندی پیش شورش خراسانه از کادرهای قدیمی کومله در یک برنامه زنده فیسبوکی، از اقدامات تروریستی عبدالله مهتدی پرده برداشت.

به گزارش آکام نیوز، در هفته گذشته و پس از افشاگری کادر قدیمی گروهک تروریستی کومله بر علیه عبدالله مهتدی سرکرده کومله، موج محکومیت ها از سوی گروهکهای کردی بر علیه او آغاز شد.

گروهکهای کمونیست کارگری، حکمتیست، کومله کمونیستی و سایتهای نزدیک به پژاک، عبدالله مهتدی را فردی خواندند که بخاطر منافع شخصی خود حاضر است نزدیک ترین افراد خود را نیز به قتل برساند.

شورش خراسانه کادر قدیمی کومله ۱۲ سال پیش از سوی عبدالله مهتدی سرکرده کومله، بهرام رضایی فرمانده نظامی کومله و رضا کعبی معاون عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان، ماموریت یافته بود تا رحمان حسین زاده از کادرهای رهبری کمونیست کارگری و تعدادی دیگر از کادرهای این جریان را ترور کند.

اما شورش خراسانه در پاسخ به این سوال که چرا این ترورها انجام نشدند، پاسخ داد؛ من حاضر نشدم این جنایت را بر علیه همسنگران قدیمی و حال حاضر خودم و کومله انجام دهم.

با مقاومت من، این طرح شکست می خورد و از من خواستند که جایی در این مورد حرف نزنم.

بعد از این افشاگری تکاندهنده که ماهیت واقعی عبدالله مهتدی را برای خود ضد انقلاب هم روشن ساخت، دو مدعی دیگر نیز پیدا شدند.

ارسطو گله داری و محمود باوه ریز از کادرهای قدیمی گروهک کومله کمونیستی(شاخه دیگر کومله)، در یک افشاگری جدید، فاش ساختند که عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله دستور ترور این دو نفر را نیز صادر کرده بود.

در اطلاعیه ای که از طرف این دو پیشمرگ کومله صادر شده آمده است؛

در مقطع حساسی که که مسئولیت نظامی مقر سلیمانیه کومله کمونیستی را بر عهده داشتم، نقشه ترور من(ارسطو گله داری) و محمود باوه ریز، توسط باند کومله مهتدی صادر شده بود.

این دو نفر در ادامه اعلام کردند که کومله مهتدی به دستور عبدالله مهتدی با موشک و آر.پی.جی در سال ۱۳۸۲ به اردوگاه ما حمله کردند آنها می خواستند ما را کاملا حذف کنند تا بنام کومله تنها خودشان کار کنند.

عبدالله مهتدی دستور داده بود در طول سالهای گذشته بارها به ما حمله شود آنها بارها بر روی ما عملیات های نظامی انجام دادند.

یک بار نیز در مقر سلیمانیه یکی از پیشمرگان قدیمی ما بنام اقبال باپیری را دزدیدند و به مقر خودشان کشاندند و او را در مقر بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

کومله کمونیستی همچنین مدعی شد که هر فریب خورده ای که به قصد پیشمرگی به مقر سلیمانیه آنها می رفت را کومله مهتدی به مقر خودشان می بردند و وانمود می کردند که کومله کمونیستی ما هستیم و به این شیوه نیروهای جدید را از ما می دزدیدند!

آنها در این خصوص می گویند؛

وقتی هر ماه دهها نفر به قصد پیشمرگ شدن به مقر ما می آمدند آنها با دروغ و کلک این افراد را فریب داده و به مقر خودشان می بردند، چون مقر آنها چند صد متری از مقر ما بالاتر بود و هر فریب خورده ای باید ابتدا از مقابل مقر آنها رد می شد تا به مقر ما برسد و آنها هم از این اشتباه نهایت استفاده را می کردند.

در ادامه ارسطو گله داری و محمود باوه ریز از توطئه ترور خودشان توسط باند عبدالله مهتدی پرده بر می دارند و اعلام می کنند، عبدالله مهتدی به چند نفر دستور ترور ما را داده بود اما موفق نشدند.

شایان ذکر است که در چند روز گذشته فاش شده که عبدالله مهتدی دستور ترور تعداد زیادی از اعضای ضد انقلاب را صادر کرده بود، این مسئله جنجال های زیادی را به راه انداخته است، عبدالله مهتدی در مقابل این افشاگری ها همچنان سکوت کرده و حاضر به پاسخگویی نیست.

در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این خبر منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا