سورپرایز بزرگ عضو مستعفی گروهک تروریستی دمکرات؛حزب منحله دمکرات کردستان برای سومین بار دچار انشعاب شد

آکام نیوز: لحظاتی قبل یکی از اعضای مطرح گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران اعلام انشعاب کرد.

جمال پورکریم عضو گروهک تروریستی دمکرات شاخه مصطفی هجری که چندی پیش از عضویت در این گروهک استعفاء داده بود، در یک اتفاق غیرمنتظره اعلام انشعاب کرد.

به گزارش آکام نیوز، همانطوریکه پیش بینی شده بود کودتا در گروهک تروریستی دمکرات به وقوع پیوست و این حزب منحله پس از دو انشعاب، این بار سومین انشعاب درون گروهی را نیز تجربه کرد.

پورکریم که مدتها مجری تلویزیون تیشک.تی.وی حزب منحله دمکرات بود و مدتی نیز بعنوان رابط این گروهک با رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی، به فعالیت مشغول بود تنها پس از گذشت یک هفته از اعلام کناره گیری خود از عضویت در این گروهک، با صدور بیانیه ای از اعلام یک حزب جدید بنام " حدکر" خبر داد.

این عضو قدیمی دمکرات هدف از تاسیس این حزب جدید را تجزیه طلبی اعلام کرده و بار دیگر به سیاستهای دمکرات که بر مبنای فدالیزم پایه گذاری شده است شدیدا حمله کرد و اعلام داشت که فدرالیزم و خودمختاری سرکاری است و راه به جایی نخواهد برد و تنها سیاستهای حزب اوست که به موفقیت خواهد رسید.

منتقدین حزب دمکرات بر این باورند که رژیم عربستان سعودی هزینه های زیادی برای طرح های جمال پورکریم انجام داده و به همین خاطر است که این عضو مستعفی دمکرات بدون نگرانی از هزینه های هنگفت تاسیس حزب جدید مبادرت به این کار کرده است.

پورکریم که نام حزب خود را جنبش آزادی خواهان کردستان گذاشته و با شعار نه به فدرالیزم وارد میدان شده، هوادارانی را نیز در گروهک تروریستی دمکرات پیدا کرده است.

گفته می شود وضعیت داخلی اردوگاه بشدت بحرانی است و فضا کاملا امنیتی است، سرکردگان حزب دمکرات نگران هستند که اتفاقات تلخی در اردوگاه بیافتد.

رهبری دمکرات به اعضای خود دستور داده تا در جهت تخریب شخصیت جمال پورکریم در فضای مجازی به هر کاری دست بزنند تا کسی به حزب او ملحق نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا