افشاگری تکاندهنده از رابطه غیراخلاقی مسئول مقر سلیمانیه کومله ایلخانی زاده با یک زن فراری مهابادی

آکام نیوز-اختصاصی: برابر اخبار واصله از اردوگاه گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان شاخه عمر ایلخانی زاده مطلع شدیم مسئول مقر سلیمانیه این گروهک با یک زن فراری از کشور، رابطه غیراخلاقی برقرار کرده است.

به گزارش آکام نیوز، ارتباط غیراخلاقی محمد حکیمی مسئول مقر شهر کومله ایلخانی زاده با زنی اهل مهاباد که بدون طلاق گرفتن از همسرش با ربایش فرزندش به اقلیم کردستان عراق متواری شده بود کار دست این گروهک داده است.

نام این زن سیران مصطفی زاده است که با فریب دوست پسرش بنام ظاهر پرن به شمال عراق و اردوگاه کومله ایلخانی زاده گریخت و باقی ماجرا نیز که معلوم است!

ناگفته نماند محمد حکیمی مسئول مقر سلیمانیه کومله ایلخانی زاده خانواده اش را به اروپا فرستاده تا برای این کارهای غیراخلاقی راحت باشد و مانعی بر سر راهش نباشد.

ناگفته نماند در اردوگاه گروهک کومله، زنانی هستند که بدون طلاق از همسرانشان بخاطر روابط غیراخلاقی فرار کرده و راهی این گروهکها شده اند، زنان و دخترانی که در کشور سابقه دار بودند یا مشکلات اخلاقی داشتند و امروزه بعنوان پیشمرگ برای به ظاهر نجات مردم کردستان در این گروهکها حضور دارند!

گرچه حضور این افراد فقط برای برطرف کردن نیازهای جنسی مسئولان کومله ضروری است، چرا که این گروهک هیچ نیازی جز این مسائل به زنان ندارد و بنام آزادی زن هر سو استفاده جنسی از آنها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا