رضا کعبی بطور غیرمستقیم دست داشتن در نقشه ترور رهبران کمونیست کارگری را تایید کرد!

آکام نیوز: بدنبال افشاگری یکی از پیشمرگان گروهک کومله در خصوص طراحی ترور رهبران کمونیست کارگری توسط عبدالله مهتدی و رضا کعبی، معاون کومله ایلخانی زاده پاسخ این افشاگری را داد اما پاسخی که بیشتر به تایید این ادعا می ماند تا رد آن!

به گزارش آکام نیوز، رضا کعبی معاون کنونی عمر ایلخانی زاده و از یاران قدیمی عبدالله مهتدی که بعنوان یکی از بازیگران طرح ترور رحمان حسین زاده از رهبران حکمتیست و دیگر اعضای کمونیست کارگری، توسط شورش خراسانه معرفی شده است در برخورد به این مسئله پاسخ هایی یک بام و دوهوایی داده است.

رضا کعبی در این یادداشتی که در صفحه شخصی فیسبوک خود منتشر کرده است، بارها و بارها از بکار بگیری کلمه" من" استفاده کرده است، او به نوعی رد نمی کند که عبدالله مهتدی و یا بهرام رضایی در این توطئه نافرجام دست داشته یا نداشته اند، او فقط در مورد شخص خودش پاسخ داده است و کوچکترین اشاره ای به نام عبدالله مهتدی بعنوان بازیگر اصلی این طرح وحشتناک، اشاره نمی کند و با این سکوت به نوعی تلویحا دست داشتن عبدالله مهتدی در این برنامه ریزی ترور را تایید می کند.

کعبی بدون اینکه یکبار به این مسئله اشاره کند و بگوید "عبدالله مهتدی و بهرام رضایی و من" در این ماجرا دست نداشتیم، صرفا به نام خود بسنده می کند و از خود دفاع می کند و بجای عبارت" ما دست نداشتیم" از عبارت" من" دست نداشتم استفاده می کند و این در واقعیت کلمه به معنی آن است که کعبی از دیگران خبر دارد که این نقشه را داشتند اما خود او کاری به این ماجرا نداشته است!

گرچه شورش خراسانه سه نفر را نام می برد که در چهارچوب اتخاذ تصمیم یک جمع در پلنوم مرکزیت شان چنین طرحی را روی میز گذاشته اند، اما با این وجود باز هم رضا کعبی معاون عمر ایلخانی زاده و از دوستان عبدالله مهتدی، از صحت یا ناروا بودن این طرح توسط کومله در این نشست حرفی به میان نمی آورد.

تمام برائت جویی رضا کعبی از خودش بعنوان یک فرد است که معتقد است در آن دست نداشته است اما حاضر نشد عبدالله مهتدی را تبرئه کند و این نشان می دهد که کعبی از این طرح خبر داشته و برای همین است که نمی تواند دست داشتن مهتدی در این توطئه را رد کند.

خوب به پاسخ های رضا کعبی دقت کنید؛

{در روزهای گذشتە اتهاماتی به "من" وارد شده است}

{تا جایی که به "من" برمیگردد،……..}

{"من" در بیان اختلافات سیاسی…..}

{"من" بر اتحاد و رفاقت و نزدیکی……….}

{همه پیشمرگانی که با "من" همسنگر بوده می دانند…….}

{"من" نه تنها در هیجانی ترین مباحث سیاسی………..}

{"من" این اتهامات را در باره خودم قویا رد میکنم……….}

{"من" معتقدم مردم کردستان………….}

{"من" در مبارزه سیاسی، خودم را به حفظ چنین………}

فرض را بر صحت ادعای رضا کعبی می گذاریم که بارها از عبارت" من" استفاده کرده است، فرض را بر این میگیریم که شورش خراسانه اسمی از او نبرده باشد، و فقط نام صباح ماموخ، بهرام رضایی و عبدالله مهتدی را آورده باشد، اما آیا کعبی در دستور قرار دادن این طرح تروریستی در پلنوم کومله مهتدی، را رد نمی کند؟!

مسلما رد نمی کند و تایید می کند که این طرح در پلنوم خصوصی این جمع تایید شده بود.

نکته قابل تامل اینکه، متهمین این ماجرا تا دیروز می گفتند شورش خراسانه باید برای صحت ادعاهای خود سند و مدرک ارائه کند!

اما دیروز در یک اطلاعیه مهم، مدعی شدند شورش خراسانه یک بیمار روانی است!

حال چگونه متهمین از یک بیمار روانی مدرک و سند می خواهند؟!

مگر مدعی نبودند شورش خراسانه بیمار روانی است؟

پس بیمار روانی نیازی به ارائه سند و مدرک ندارد پس چرا از یک بیمار سند و مدرک می خواستند؟!

دست بردن به حذف فیزیکی مخالفین و یا هر انسان دیگری ابدا در دایره هیچ گونه اختلاف سیاسی، صندلی و پست و مقام و غیره هم نمی گنجد بلکه اسم این روش یعنی جنایت تمام عیار از سوی باندها و شبکه های مزدور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا