تلاش کنگره شکست خورده موسوم به ملیت‌های ایران فدرال برای فشار بیشتر ترامپ بر علیه ملت ایران

آکام نیوز: از سالها پیش گروهکهای ضد انقلاب اعم از کرد و فارس در راستای همسویی بیشتر برای اتحاد بر علیه ملت ایران، گروهی را بنام کنگره ملیت های ایران فدرال تاسیس کردند، کنگره ای که در آن یک گروه و یا حزب سیاسی وجود ندارد و تمامی احزاب منحله عضو این کنگره از گروهکهایی هستند که دستشان به خون ملت ایران آلوده است و اسلحه بدست ادای احزاب رفرم خواه و میانه رو و سیاسی را در می آورند.

به گزارش آکام نیوز، کنگره ملیت‌های ایران فدرال هر از چند ماهی یک جلسه در اروپا برگزار می کند و در یک هتل اجاره ای گرانقیمت چند ساعتی دور هم می نشینند و مشروبی نوشیده و در مورد ایران و رویدادهای سیاسی و اجتماعی در داخل و خارج از ایران  و همچنین استراتژی های خودشان با هم بحث می کنند.

آنهم در فضایی که بیشتر به یک میخانه و مجلس دورهمی شباهت دارد تا یک به قول خودشان کنگره ملیت های ایران فدرال!!

عبدالله مهتدی و مصطفی هجری پای ثابت این محافل هستند، در کنگره ای که مدعی است تمام احزاب حضور دارند نه خبری از عمر ایلخانی زاده و رضا کعبی است، نه خبری از مصطفی مولودی، نه خبری از باباشیخ حسینی، نه خبری از ابراهیم علیزاده، نه خبری از حمید تقوایی و حکمتیست و کمونیست کارگری و حتی منافقین و سلطنت طلبها!

پس با این اوصاف نفس تشکیل چنین کنگره ای از اساس زیر سوال است و نه تنها برای ملت ایران سر سوزنی ارزش ندارد بلکه در بین خود گروهکها نیز رسمیت ندارد.

اگر نگاهی به افراد حاضر در این کنگره انداخته شود چشمتان به پاچه خواران دونالد ترامپ خواهد افتاد، افرادی نظیر مهتدی سرکرده کومله و هجری سرکرده دمکرات که یک پایشان در واشنگتن است و یک پایشان در فرانسه و کانادا و اسرائیل و عربستان و انگلیس!

در این کنگره فرامین ترامپ و سعودی ها به عبدالله مهتدی و مصطفی هجری ابلاغ می شود و آنها نیز اوامر ارباب خود را در خصوص برنامه ریزی در مورد رویدادهای سیاسی و اعتراضات کارگری مردمی در صد شهر کشور و … به یکدیگر ابلاغ می کنند تا در صورت بوجود آمدن هر فرصتی دستورات را پیاده کنند، یعنی ایجاد آشوب و به قول معروف از آب گل آلود ماهی گرفتن!

نمونه بارز آن را در هفت تپه شاهد بودیم، زمانیکه کارگران برای احقاق حقوق بر حق خودشان تجمع کردند و در این بین نفوذی های کمونیست از جمله اسماعیل بخشی، عسل محمدی و سپیده قلیان بنام به اصطلاح احقاق حقوق کارگران در حال برنامه ریزی برای توطئه براندازی جمهوری اسلامی ایران بودند.

یا در قضیه هتل تارای مهاباد، زمانیکه یک دختر با یک شخص طرح دوستی می ریزد و زمانیکه با او در یکی از اتاق های هتل قرار گذاشته و با هم در یک اتاق بودند، مادر دختر سر می رسد و دختر مورد نظر برای آنکه مادرش او را در یک اتاق تنها با یک مرد نبیند خود را از نرده های پنجره اتاق آویزان می کند تا مادرش او را در اتاق نبیند، اما از بخت بد او، دستش سر می خورد و مستقیم به پایین سقوط می کند و بر اثر این حادثه کاملا اتفاقی، جانش را از دست می دهد و همین بهانه ای شد برای امثال عبدالله مهتدی و مصطفی هجری تا مردم از همه جا بی خبر را تحریک کنند و منطقه را به آشوب بکشانند.

طراحی چنین سناریو هایی در این محافل انجام می شود، محافلی که بی شباهت به جلسات شوم تروریستهای داعش نیست.

اعضای حاضر در این کنگره، برای صدور تروریسم و ترویج ناامنی در شهرهای کردنشین و کشور به هر ریسمانی چنگ می زنند.

حال با کنار رفتن امریکا از برجام و  تحریم‌های شدید بر علیه ملت ایران، این گروهکها برای ایجاد بحران در جامعه دور هم جمع می شوند تا برنامه های خود را برای سال ۱۳۹۸ به یکدیگر ابلاغ کنند، برنامه هایی که در سفر اخیر دو سرکرده تروریست کومله و دمکرات از سوی سازمان سیا به آنها اعلام شده بود.

جدیدترین نشست نوکران کشورهای متخاصم و دشمنان ملت ایران و کردهای ایران، صبح روز شنبه ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹ برگزار شد و دستورات جدید نیز یکبار دیگر مرور شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا