نقشه ربودن عبدالله مهتدی توسط ابراهیم علیزاده برای اولین بار فاش می شود

آکام نیوز: یک منبع موثق خبری در اردوگاه گروهک تروریستی کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران(زرگویز) در تماس با مدیریت آکام نیوز پرده از یک توطئه درون گروهی برای ربایش و حذف رقیب خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، بر پایه گزارش دریافتی، نقشه فوق برای ربودن عبدالله مهتدی سرکرده گروهک موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران بوده است.

این نقشه و سناریو توسط سید ابراهیم علیزاده دبیرکل گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران طراحی و آماده اجرا می شود.

ابراهیم علیزاده پس از مشورت با مشاوران خود، تصمیم می گیرد این مسئولیت خطیر و مهم را به یک فرمانده کهنه کار نظامی خود بسپارد و بهترین گزینه برای این ماموریت شخصی است که هم کمیته مرکزی کومله کمونیستی است و هم در دهه ۶۰ در بیشتر عملیات های نظامی امتحان خود را پس داده است و این شخص کسی نیست جز رئوف پرستار از نزدیکترین اعضای باند ابراهیم علیزاده که بسیار مورد اعتماد دبیرکل کومله کمونیستی است.

رئوف پرستار که چند سالی است با یک دختر کرد ترکیه ای بنام زهرا ازدواج کرده است و هر از چندگاهی که برای سرکشی به اردوگاه کومله می رود، همراه همسرش به اردوگاه سر می زند و او گزینه مطلوبی برای این عملیات حساس و فوق محرمانه بوده است.

رئوف پرستار پیشنهاد را بلافاصله می پذیرد و او به دستور ابراهیم علیزاده آماده می شود تا با یک تیم زبده نظامی کار، در شب سیزدهم خردادماه، عبدالله مهتدی سرکرده کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران را برباید.

نتیجه تصویر برای رئف پرستار كومه له

اما مشخص نیست به چه علتی، شاید هم لو رفتن ماموریت اما در هر صورت دقیقا در شب عملیات محرمانه ربایش عبدالله مهتدی یعنی سیزدهم خردادماه، سید ابراهیم علیزاده دبیرکل کومله کمونیستی سراسیمه به سراغ رئوف پرستار و تیمی که برای این کار مهم تدارک دیده شده بودند می روند و مانع انجام این کار می شود.

و به این ترتیب، عملیات ربایش عبدالله مهتدی انجام نمی شود و ماموریت در دقیقه نود، کنسل می شود.

گرچه رئوف پرستار حاضر نبوده از این عملیات دست بکشد اما وقتی با اصرار و دستور جدی ابراهیم علیزاده روبرو می شود، عملیات را لغو می کند و به اعضای تیم ربایش دستور می دهد به هیچ عنوان ماجرای عملیات فوق محرمانه ربایش عبدالله مهتدی را جایی لو ندهند در غیراینصورت شدیدا با آنها برخورد خواهد شد.

در خصوص این عملیات، اطلاعات بیشتری در دست است که در صورت نیاز منتشر می شود.

جدیدترین اخبار گروهکها را در کانال تلگرام آکام نیوز و سایت خبری تحلیلی آکام نیوز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا