اعترافات تکاندهنده ادریس مرادی در خصوص توطئه ترور دبیرکل کومله کمونیستی

آکام نیوز : پس از افشاگری بی سابقه شورش بایاب( خراسانه ) در خصوص نقشه شوم عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران برای حذف و ترور رحمان حسین زاده و تعدادی دیگر از رهبران کمونیست کارگری و حکمتیست، افراد دیگری نیز حقایق تلخ جدیدی را فاش کردند.

 

به گزارش آکام نیوز در تازه ترین افشاگری جدید، باخبر شدیم ادریس مرادی از پیشمرگان قدیمی کومله پرده از یک توطئه درون گروهی دیگر برداشت.

 

ادریس مرادی از سناریوی ترور سید ابراهیم علیزاده دبیرکل گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران سخن گفت.

 

طبق افشاگری و اظهارات تکاندهنده ادریس مرادی، او یک بار به قصد ترور ابراهیم علیزاده برنامه ریزی کرده بود که در دقایق آخر و بنابه دلایل نامعلومی موفق به انجام این ترور نمی شود و ابراهیم علیزاده از سوء قصد نجات پیدا می کند.

 

اظهارات ادریس مرادی مورد تایید جوانمیر مارابی نیز قرار گرفته و او نیز مستقیما این اظهارات ادریس را در خصوص توطئه حذف درون گروهی سید ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک کومله کمونیستی را تایید کرده است.

 

گویا ماجرای ترورهای درون گروهی در گروهکهای کردی ریشه درازی دارد و هر روز ابعاد بیشتری از این سناریوهای وحشتناک فاش می شود، سناریوهایی که اگر به موفقیت می رسید، عبدالله مهتدی قصد داشت ترور رحمان حسین زاده را به گردن جمهوری اسلامی ایران بیاندازد و ادریس هم اگر موفق می شد بدون شک ترور ابراهیم علیزاده را به گردن جمهوری اسلامی ایران می انداختند، ادعایی که همه اپوزیسیون براحتی آن را می پذیرفتند و جنایتکاران واقعی در پشت پرده به ریش همه می خندیدند اما حقیقت هیچوقت مخفی نمی ماند و ماه پشت ابر نمی ماند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا