آلمان میزبان تجزیه طلبان ضد انقلاب؛ شکست ائتلاف ده گروهک سرخورده در هانوفر آلمان

آکام نیوز: ده گروهک تجزیه طلب ضد ایرانی که برای همبستگی و ائتلاف بزرگ ضد انقلاب دور هم جمع شده بودند، نتیجه ای جز شکست بدست نیاورند.

گروهکهای تجزیه طلب و ضد انقلاببه میزبانی آلمان، سمیناری را برگزار کردند.

به گزارش آکام نیوز، این سمینار تحت عنوان همبستگی برای آزادی و برابری در ایران در شهر هانوفر آلمان برگزار شد و گروهکهای تجزیه طلب جدیدی در این سمینار اعلام موجودیت کردند.

از حزب دمکرات کردستان ایران شاهو حسینی به این سمینار دعوت شده بود و به نمایندگی از سرکرده گروهک دمکرات سخنرانی کرد.

او در سخنرانی خود ضمن دفاع از عملیات های مسلحانه این گروهک در داخل کشور، از دیگر تروریستها نیز درخواست کرد تا به این شکل از فعالیت ( مسلحانه ) روی بیاورند و با ناامن کردن مناطق کردنشین ایران، موجبات سرنگونی نظام را فراهم کنند.

حسینی، تعرض به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نوعی مبارزه برای احقاق حقوق کردها خواند و از این نوع فعالیت های تروریستی دفاع کرد!

بعد از شاهو حسینی، نمایندگان گروهکهای دیگر شرکت کننده در این سمینار به ایراد سخنرانی پرداختند.

شکست ائتلاف ده گروهک سرخورده در هانوفر آلمان

نکته قابل توجه اینکه در این سمینار، گروهکهای تجزیه طلب عرب، بلوچ، کرد و فارس از حمایت مستقیم دولت عربستان سعودی، امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی، حکومت اقلیم کردستان عراق و آمریکا از تجزیه طلبان و ضد انقلاب، تقدیر و تشکر کردند و به این شکل مستقیما مزدوری خود را ثابت کردند!

اعضای حاضر در سمینار ضد ایرانی هانوفر آلمان عبارت بودند از؛

اتحاد دمکراتیک آذربایجان – بیرلیک، جنبش جمهوریخوهان دمکرات و لائیک ایران، حزب تضامن دمکراتیک اهواز، حزب دمکرات کردستان ایران، حزب دمکرات کردستان، حزب مردم بلوچستان، سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران، شورای موقت سوسیالیستهای چپ ایران، کومله زحمتکشان کردستان، کومله.

شکست ائتلاف ده گروهک سرخورده در هانوفر آلمان

مهم ترین شعار تجزیه طلبان جدایی دین از سیاست و ایجاد حکومتی لائیک در کشور بود، شعارها و خواسته هایی که حتی اقلیت ها هم آنها را نمی پسندند و تنها خواسته و شعار کشورهای عربی دشمن ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا