تلاش عربستان سعودی برای مطرح کردن گروهک جدید ضد انقلاب؛ دیدار سرکرده کومله با سرکرده گروهک جدید تحت حمایت عربستان

آکام نیوز: عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک موسوم به کومله زحمتکشان کردستان با سرکرده گروهک جدید ضد انقلاب دیدار کرد.

پس از دیدار مهم جمال پورکریم عضو مستعفی حزب دمکرات کردستان ایران و سرکرده گروهک جدید موسوم به حدکر، با مقامات حکومت اقلیم کردستان عراق در راستای جلب حمایت آنها از گروهک جدید تحت حمایت سعودی ها، این بار پورکریم، وارد مقر کومله زحمتکشان کردستان شد.

به گزارش آکام نیوز، جمال پور کریم به دعوت رسمی عمر ایلخانی زاده، به دفتر رسمی گروهک کومله در سلیمانیه کردستان عراق رفت و با سرکرده کومله دیدار و گفتگو کرد.

جمال پور کریم که به تازگی حزبی را با حمایت مستقیم مالی رژیم عربستان سعودی تاسیس کرده، موفق شد با تعدادی از گروههای تجزیه طلب متحد شود و در حال حاضر نیز با سفر به کردستان عراق به توصیه سعودی ها، قصد عضوگیری از گروهکها را دارد.

رابط سعودی ها با حزب دمکرات، قصد دارد از بین احزاب فدرالیزم خواه، تعدادی نیروی مخالف طرح فدرالیزم جذب کرده و به گروهک تحت امر خود، ملحق کند.

عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان از طرح تجزیه طلبی پورکریم حمایت کرده و به او وعده هر نوع حمایتی را داده است.

ناگفته نماند بسیاری از گروهکهای مدعی فدرالیزم خود بر شکست طرح هایشان واقف هستند اما به دلیل آنکه در اساسنامه خود، این مبحث را گنجانده اند دیگر قادر به تغییر این سیاست خود نیستند و به نوعی در مقابل کار انجام شده قرار گرفته اند.

دیدار سرکرده کومله با سرکرده گروهک جدید تحت حمایت عربستان

گروهکهای تجزیه طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق در هر سمیناری که در طول این ۴۰ سال برگزار کرده اند اعلام می کنند مردم با ما هستند اما حضور پرشور ملت ایران، در مراسم های رسمی، تودهنی محکمی به یاوه گویی های نوکران امپریالیسم و عربستان سعودی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا