دروغ بزرگ احزاب کردی: جمهوری اسلامی کردها را تهدید کرد در مراسم نوروز شرکت نکنند!

آکام نیوز: گروهکهای ضد انقلاب در یک سناریوسازی مضحک و در فراخوانی کودکانه اعلام کرده اند، مردم کردستان به خواست ما در نوروز لباس کردی خواهند پوشید!

به گزارش آکام نیوز، اول اسفندماه سال ۱۳۵۷ در حالی که تنها ۸ روز از پیروزی نهایی انقلاب بزرگ اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، در ۲۲ بهمن گذشته بود، رادیکالیزم خشن درکردستان ایران، با حمله به پادگان ارتش در مهاباد و سرقت تانک ها و انبوهی از سلاح های سبک، سنگین و نیمه سنگین، برای آغاز یک جنگ داخلی آماده شدند.

گروهکهای ضد انقلاب که همگی دست نشانده آمریکا و انگلیس بودند، برای انتقام گیری از انقلاب ملت ایران، دست به تحرکات مسلحانه زدند.

ضد انقلاب برای اینکه مردم کردستان را با خود همراه کند نیاز به یک سناریو داشتند، نیاز به دروغ گویی و عوام فریبی داشتند، جبهه ضد انقلاب باید در رسانه های خود با انتشار اخبار دروغین، مردم کردستان را بر علیه نظام نوپای ایران می شورانیدند.

تحریف اخبار و سیاه نمایی از وظایف رسانه های دشمن بود، بطور مثال یکی از این نوع تحریف ها و اغراق ها درباره مواضع امام در خصوص کردها بود، یا مثلا گفته می شود که در مدرسه رفاه، آیت الله خلخالی طی احکام انبوه روی پشت بام مدرسه رفاه دهها نفر را تیرباران کرده است، این دروغ هایی بودند که به امام و تاریخ انقلاب نسبت می دادند و این دروغ پردازی ها تا به امروز که ۴۰ سال از آن روزها گذشته ادامه دارد.

دامنه تاثیرگذاری مردم کردستان از این دروغ ها بسیار کم بود و به همین دلیل ضد انقلاب هیچوقت موفق نشد مردم را با خود همراه کند.

یکی از دروغ های شاخدار و کودکانه گروهکهای کردی در آستانه نوروز، بحدی مضحک است که حتی ارباب آمریکایی آنها هم آن را باور نمی کند.

در چند روز گذشته گروهکهای کردی مستقر در شمال عراق یک فراخوان دادند، فراخوان آنها با این مضمون منتشر شد؛

"مردم کردستان به فراخوان ما در نوروز لباس کردی بپوشید"!

جمهوری اسلامی کردها را تهدید کرد در مراسم نوروز شرکت نکنند!

همین جمله کافی است تا عمق نفهمی و کج فهمی گروهکهای کردی را به خوبی درک کرد، مگر در کردستان ایران تا به حال جزء این بوده؟! مردم کردستان سالهاست در روزهای نوروز، با لباس کردی سنتی حاضر می شوند و این چیز عجیبی نیست.

ضد انقلاب که به خوبی می دانند مردم کردستان در نوروز لباس سنتی کردی می پوشند قصد دارند در همان ایام نوروز، به نظام و مردم القا کنند که کردها به خاطر فراخوان ما لباس کردی پوشیدند!

در حالیکه درصد زیادی از کردهای ایران بخصوص نسل جوان شناختی از گروهکها ندارند، چه برسد به اینکه به فراخوان آنها هم گوش فرا دهند!

کردهای ایران بطور معمول در ایام نوروز لباس های زیبای کردی پوشیده و به این شکل به سال نو خوش آمد می گویند و این هیچ ارتباطی به دشمن ندارد.

فاز دوم عملیات روانی دشمن چند روز بعد از این فراخوان به نمایش در آمد.

احزاب به اصطلاح کردی تیتر زدند که؛

"تهدید شهروندان کُرد در صورت شرکت در مراسمات نوروز، توسط ارگانهای امنیتی در کردستان"

جمهوری اسلامی کردها را تهدید کرد در مراسم نوروز شرکت نکنند!

این تیتر بحدی مضحک است که حتی کودکان کردستانی نیز به آن می خندند، در طول ۴۰ سال گذشته در  کدام سال نو، مردم کردستان تهدید شده اند در مراسم های نوروز شرکت نکنند که این بار دوم باشد؟!

بسیاری از دوستان کرد ما در نوروز عکس های زیبایی از برگزاری مراسم های نوروز توسط کردهای کشورمان ارسال کرده اند، تصاویری که خود گویای همه واقعیت ها از زندگی شاد کردهاست بخصوص در ایام نوروز و اگر این ادعای پوچ ضد انقلاب را کردها ببینند بدون شک ماهیت واقعی گروهکها را به خوبی خواهند شناخت.

احزاب به اصطلاح کردی که از مردم کردستان همیشه تودهنی می خورند، این بار قصد دارند شرکت عادی مردم در نوروز را به فراخوان خود نسبت دهند و به این شکل حتی به هم زبانان خودشان هم در دروغ پردازی رحم نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا