حضور ساختارشکنانه در کوه ترغه و لزوم برخورد با ساختارشکنان+هواداران کومله و دمکرات در روز روشن اعلام موجودیت کردند!

آکام نیوز: سایت های رسمی کومله و دمکرات در فراخوانی تحت عنوان " حضور در نوروز با سمای آزادی"، از مردم کردستان خواستند با این شعار به استقبال نوروز بروند و عده ای از هواداران این گروهکها نیز در تبعیت از کومله و دمکرات، وارد کوه ترغه بوکان شدند و در روز روشن به قوانین جاری در کشور دهن کجی کردند و روز بعد نیز بلافاصله سایتهای کومله و دمکرات ضمن انتساب این افراد به خود، با انتشار اخبار و تصاویر حضور اغتشاشگران، اخبار حضور آنها را بازتاب دادند!

به گزارش آکام نیوز، متعاقب فراخوان گروهکهای کومله و دمکرات، جمعی از جوانان دختر و پسر بوکانی که گویا از هواداران کومله و دمکرات بودند، بدون هیچ نگرانی از برخورد با آنها، در کوه ترغه بوکان جمع شده و با انتشار تصاویری از خود در شبکه های اجتماعی با یونیفرم های کومله و دمکرات و نصب پلاکارد این گروهکها، تحت عنوان " سه مای آزادی" و در دست داشتن گل سرخ به نشانه کومله، اقدام به رقص و پایکوبی کرده و این چنین به قوانین جاری کشور دهن کجی کردند.

این عده قلیل با تحریک گروهکهای کومله و دمکرات صبح روز ۲۴ اسفندماه، در روز روشن، با لباس های فرم پیشمرگان کومله و دمکرات، به بهانه استقبال از نوروز در کوه ترغه، اقدام به خواندن اشعار به اصطلاح انقلابی کردند.

سایت آسوی روژهه لات کومله و کردستان میدیا حزب دمکرات هم بلافاصله با انتشار اخبار و تصاویر اختصاصی از این تجمع، اعتراف کردند که این افراد بنا به خواست احزاب کردستانی، با در دست داشتن گل سرخ به نشانه آزادی، با حضور برخی فعالان محیط زیست گردهم آمدند.

حضور فعالان به اصطلاح محیط زیست، در چنین مراسم هایی که به خواست گروهکهای کردی بوده، نشان می دهد که دستگیری های اخیر اعضای محیط زیست، از سوی نهادهای امنیتی کاملا به جا بوده و به هیچ عنوان ارتباطی با شغل شریف محیط زیستی ندارد، بلکه این افراد در پوشش محیط زیست در حال جاسوسی برای بیگانگان بودند.

افرادی که در تصویر می بینید همچنین با پخش تراکت و پیام های کومله و احزاب کردستانی، به رقص و پایکوبی پرداختند.

هوداران کومله و دمکرات در روز روشن اعلام موجودیت کردند!

هوداران کومله و دمکرات در روز روشن اعلام موجودیت کردند!

هوداران کومله و دمکرات در روز روشن اعلام موجودیت کردند!

شایسته است، نهادهای امنیتی با اخلالگران کوه ترغه برخورد کنند و اجازه عرض اندام به هواداران گروهکهای کردی را در روز روشن ندهند و هر چه سریع تر نسبت به خنثی سازی این توطئه ها اقدام کنند و اجازه سوء استفاده دشمنان از مراسم های ملی کشورمان را ندهند.

لازم به ذکر است جمعی از شهروندان بوکانی در تماس با سایت خبری تحلیلی آکام نیوز، ضمن اعلام برائت از این عده قلیل از هواداران کومله و دمکرات خواستار برخورد قاطع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با اغتشاشگران شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا