فروش خودروهای کومله توسط باند ابراهیم علیزاده

آکام نیوز: با نزدیک شدن انشعاب قریب الوقوع صلاح مازوجی عضو قدیمی کمیته رهبری کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، سید ابراهیم علیزاده دبیر کل کنونی کومله و حزب کمونیست ایران، در حال فروش اموال تشکیلاتی و حزبی هستند.

به گزارش آکام نیوز طبق اخبار دریافتی از اردوگاه زرگویز، مطلع شدیم، خودروهای تشکیلاتی کومله کمونیستی به بهانه مشکلات مالی و در واقع با نیت پر کردن جیب اعضای باند سرکرده کنونی کومله، در حال فروش هستند.

سید ابراهیم علیزاده که پایه های قدرت خود را در خطر می بیند اخیرا اقدام به فروش خودروهای کومله کرده است، این خودروها اهدایی حکومت اقلیم کردستان عراق و اتحادیه میهنی کردستان عراق به کومله کمونیستی بوده است.

سرکرده کنونی کومله به بهانه مشکلات مالی تعدادی از این خودروهای گرانقیمت را در بازار سیاه به فروش رسانده است اما درواقع بحث مشکلات مالی مطرح نیست و بیشتر به خاطر پر کردن جیب اعضای باند ابراهیم علیزاده این خودروها به فروش می روند.

همزمان با بالاگرفتن اختلافات و دسته بندی های اخیر در اردوگاه، اموال دیگر کومله کمونیستی نیز یا به فروش رفته و یا در حال فروش هستند، پول فروش این اموال نیز به حساب های شخصی ابراهیم علیزاده و نیروهای وفادارش در کمیته مرکزی سرازیر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا