درگیری خونین گروهک مورد حمایت بارزانی در خیابان های اربیل

آکام نیوز: پسر ارشد حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تجزیه طلب موسوم به حزب آزادی کردستان فاجعه آفرید.

به گزارش آکام نیوز، حسین یزدان پناه به دلیل دوستی عمیقی که با مسعود بارزانی دارد، گروهک تحت امر خود را کاملا در اختیار حکومت بارزانی قرار داده و قید به اصطلاح مبارزه برای کردستان ایران را زده و به خدمت کامل حزب دمکرات کردستان عراق در آمده است.

به پاس خوش خدمتی های یزدان پناه، مسعود بارزانی کلیه امکانات نظامی و مالی را در اختیار این فرد و گروهکش قرار داده است و هر جنایتی نیز که این فرد و نیروهایش مرتکب شوند، مورد عفو بارزانی قرار می گیرند، حال تصور کنید جنایت توسط فرزند حسین یزدان پناه نیز اتفاق افتاده باشد!

بر پایه اخبار منتشره، فرزند بزرگ حسین یزدان پناه در یکی از خیابان های پرتردد و شلوغ اربیل بخاطر یک دختر یا یک شهروند کرد عراقی درگیر شده است.

درگیری به حدی بالاگرفته که دوطرف به سمت یکدیگر تیراندازی کرده اند.

بر اثر این تیراندازی تعدادی از مردم عابر زخمی شده و راهی بیمارستان های شهر اربیل می شوند و فرزند حسین یزدان پناه نیز تحت تعقیب نیروهای آسایش اربیل قرار دارد و متواری است.

تا این لحظه خبری از سرنوشت پسر سرکرده گروهک حزب آزادی کردستان در دست نیست اما خبرها حاکی از آن است که حسین یزدان پناه پسرش را فراری داده و به مقراین گروه در کرکوک منتقل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا